Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klitmöller i veckan!
-
Klitmöller i veckan!
Publicerad av adde på 8 augusti, 2005 vid 07:06Onsdag och torsdag ser ut att gå av ordentligt.
Vi åker troligen tisdag eller onsdag morgon och hem igen när vinden lagt sig (lördag?).
Några mer som är sugna?
/adde
basse svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Sugen: Ja
Lagom stor brädaU/stort segel: Nej…
Nu man får sota för att man har insjöpryttlar… -
jag packar 66 liters vågis å 85 liter fsw, 3.7 – 5-7… Med nuvarande prognos kan man nog räkna med att åtminstånde få lufta 4.4, om inte tillochmed 3.7, fast det e ju inget man räknar med men.. Det blir gött fett!
-
HybridWave och stor freestyle, 4.0-7.0 för min del. 4.7 och hybriden hoppas jag på
ps. jag är tjock
/adde
-
Svar till:
ps. jag är tjock
[/ QUOTE ]
… ”igen” hade suttit fint efter den meningen.
DMI’s 5-dygnare ser inte så bra ut efter onsdag eller!? Grymt sugen!!!! Minns ju de två första dagarna på semestern. Sååå bra det var i Middles då.
Alla som inte hänger på denna veckan kan ju boka in helgen 20/21 då planerar vi en resa om det ser bra ut. Sedan är det bara å åk på prognos hela sept och okt.
Ladda på nu!!
-
Svar till:
Får vi som åker nu åka då också?
[/ QUOTE ]
Jamen självklart. Ju fler svenskar desto färre tyskar som det heter!!
-
guerilla 96, 4.7 5.3 och 5.8 ifall jag hänger på, hoho. spränga.
-
Klart du ska med! Inte varje dag man får segla med någon som ligger 23:a på EFPT!!
/adde
-
Knatte
Gäst8 augusti, 2005 vid 17:22Nu kommer en vild chansning, men….
Ev har jag en Starboard Sonic på gång från Danmark Brädan finns i ” Thisted near by Klitmøller ”
Kan i så fall någon av er vågseglare, ta med brädan till GBG mot ersättning om jag köper brädan???? -
Är ni forfarande på väg?
Jag är sugen på att åka men prognoserna har skrivits ner en hel del. Om man åker verkar det vara segling onsdag och torsdag som gäller. -
tjena knatte, vi (jag, jonatan, adde å ev. peter), kommer ha det minsta sagt trångt när vi ska på färjan, två bräder per man, packning, fyra segellinjer…. You do the math..
tyvärr..
-
Knatte
Gäst8 augusti, 2005 vid 18:16Ok!
Man måste ju pröva
Får väl försöka fixa transporten på annat sätt, ifall jag slår till..
Någon som har tips, på hur man smartast löser betalning och transport från Danmark?? -
Jag tycker nog att prognoserna fortfarande ser rätt ok ut.. I värsta fall får man väl dra sig neråt blåvand..
-
åka över å shoppa så mkt man får ta in..
Skagen över dagen är klart billigt ibland.. -
Vi kanske kan slänga in den i Falles buss? Han är i klitmöller… skall kolla upp det
/adde
Logga in för att svara.