Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klittan rapport!

• wiken

Medlem
    1 augusti, 2006 vid 19:53

klittan ser fin ut.

• fifi

Medlem
    2 augusti, 2006 vid 16:11

mycket fint, fint som snus!

• svinet

Medlem
    2 augusti, 2006 vid 22:09
    Fifi wrote:
    mycket fint, fint som snus!
    Hade ni ngn session i fiskfabriken?
  • melker

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 11:56

Vet att det var några som stannade över i fiskfabriken i Lökken en natt, men tror mest det var yngel och småvågor där???

• dedde

Medlem
    3 augusti, 2006 vid 19:09
    HugeO wrote:
    Bra vind två dagar, Pappa bajs hittade skatten!!!

GÖTT!

tog d tid å hitta lr? haha, smarrsmarr. Du drar av svenskt marknadsvärde på skatten från kiteräkningen hoppas jag…

/dj-dryg

• svinet

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 09:31
    Melker wrote:
    Vet att det var några som stannade över i fiskfabriken i Lökken en natt, men tror mest det var yngel och småvågor där???
    Aha men jag menade den i Hanstholm. Hade en sjuk session där förra året tror det var samma vindriktning då
  • fredde

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:38
    Svinet wrote:
    Melker wrote:
    Aha men jag menade den i Hanstholm. Hade en sjuk session där förra året tror det var samma vindriktning då

Ja han mena hanstholm… han var inte själv med… det var kanske inte de största böljorna men det var riktigt cleant mellan dom…

MMmmelker om du undrar varför jag inte pyttsat in några stålar, så e jag på öland tills imorgon, så jag fixar det i morgon kväll…

• svinet

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:40
    Fredde wrote:
    Svinet wrote:
    Melker wrote:

Ja han mena hanstholm… han var inte själv med… det var kanske inte de största böljorna men det var riktigt cleant mellan dom…
    aha aha! men det låter fint. Var där en gång förra året i aug sept sjukt bra. Precis som på dem feda ställena. upp emot 2 gubbar höga vågor och cleant emella
    Sugen på att dra dit igen! Synd att man missade när ni var där

• fredde

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 14:43
    Svinet wrote:
    upp emot 2 gubbar höga vågor och cleant emella

usch säg inte så jag blir våt i prallan… synd att de inte var de när vi var där… max huvud va det

• svinet

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 17:25
    Fredde wrote:
    Svinet wrote:
    upp emot 2 gubbar höga vågor och cleant emella

usch säg inte så jag blir våt i prallan… synd att de inte var de när vi var där… max huvud va det
    ja nog fan rycker det till i fransbröet när man tänker tillbaka…
    får fixa en feteresa dit snart med party och danska grissvålar

• sidpiraya

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 21:02
  • skejtar_henke

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 21:11

Men kan vara ack så skönt sägs det i alla fall

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klittan rapport!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.