Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klittan rapport!
-
Fifi wrote:mycket fint, fint som snus!
Hade ni ngn session i fiskfabriken? -
Vet att det var några som stannade över i fiskfabriken i Lökken en natt, men tror mest det var yngel och småvågor där???
-
HugeO wrote:Bra vind två dagar, Pappa bajs hittade skatten!!!
GÖTT!
tog d tid å hitta lr? haha, smarrsmarr. Du drar av svenskt marknadsvärde på skatten från kiteräkningen hoppas jag…
/dj-dryg
-
Melker wrote:Vet att det var några som stannade över i fiskfabriken i Lökken en natt, men tror mest det var yngel och småvågor där???
Aha men jag menade den i Hanstholm. Hade en sjuk session där förra året tror det var samma vindriktning då -
Svinet wrote:Melker wrote:Vet att det var några som stannade över i fiskfabriken i Lökken en natt, men tror mest det var yngel och småvågor där???
Aha men jag menade den i Hanstholm. Hade en sjuk session där förra året tror det var samma vindriktning dåJa han mena hanstholm… han var inte själv med… det var kanske inte de största böljorna men det var riktigt cleant mellan dom…
MMmmelker om du undrar varför jag inte pyttsat in några stålar, så e jag på öland tills imorgon, så jag fixar det i morgon kväll…
-
Fredde wrote:Svinet wrote:Melker wrote:Vet att det var några som stannade över i fiskfabriken i Lökken en natt, men tror mest det var yngel och småvågor där???
Aha men jag menade den i Hanstholm. Hade en sjuk session där förra året tror det var samma vindriktning dåJa han mena hanstholm… han var inte själv med… det var kanske inte de största böljorna men det var riktigt cleant mellan dom…
aha aha! men det låter fint. Var där en gång förra året i aug sept sjukt bra. Precis som på dem feda ställena. upp emot 2 gubbar höga vågor och cleant emella
Sugen på att dra dit igen! Synd att man missade när ni var där -
Svinet wrote:upp emot 2 gubbar höga vågor och cleant emella
usch säg inte så jag blir våt i prallan… synd att de inte var de när vi var där… max huvud va det
-
Fredde wrote:Svinet wrote:upp emot 2 gubbar höga vågor och cleant emella
usch säg inte så jag blir våt i prallan… synd att de inte var de när vi var där… max huvud va det
ja nog fan rycker det till i fransbröet när man tänker tillbaka…
får fixa en feteresa dit snart med party och danska grissvålar
Logga in för att svara.