Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klöpare söker bom

• Klöpare söker bom

Publicerad av sourra på 24 september, 2006 vid 22:24

I dagarna fick jag ett il och beställde en 2-linors Ozone Imp 1.5 för att kunna lura in polare i kiteträsket utan att riskera att de pangar min åkdrake. Dock förhastade jag mig lite och efter att ha misslyckats med att hitta en i Sverige beställde jag en med handtag från Kites Kites Kites i UK. Det var en sur upptäckt jag gjorde sen på Kitekraft där jag såg att samma kite fanns att köpa med bom för bara ett par hundra extra.

Min efterlysning är enkel: Har någon göteborgare en simpel bom att sälja? Jag vill helst slippa att kränga neopren över ett kvastskaft och köra med det.

EDIT: Som den klåpare jag är misslyckades jag med att stava till klåpare när jag skapade inlägget. Jag har fan motsatsen till skills!

zo0 svarade 18 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • milkman

Medlem
    25 september, 2006 vid 04:40

Äh.. Du gör det ju tydligt att det behövs bättre marknadsföring för Ozone i Sverige och våra ÅF:ar. Tips till nästa gång är att kika in här: http://www.ozonekites.se (svenska Ozone) 🙂

Du kan ju köpa bommen löst också. Kostar 295 och finns inne på http://www.kitekraft.se 😉

• che_riff

Medlem
    25 september, 2006 vid 06:29

Jag kan nog ha något gammalt bomliknande som ligger och skräpar. Är det inte Johan som var med mig i Olofsbo i lördags? Ring mig!

• sourra

Medlem
    25 september, 2006 vid 10:24

Strålande tider Sheriffen! Din telefon kommer ringa glatt inom en överskådlig framtid.

• rusiak

Medlem
    25 september, 2006 vid 17:54
    Che_Riff wrote:
    Jag kan nog ha något gammalt bomliknande som ligger och skräpar. Är det inte Johan som var med mig i Olofsbo i lördags? Ring mig!

mmmm, Olofsbo i lördags…vill ha igen…och igen.

• zo0

Medlem
    25 september, 2006 vid 20:59

EDIT: Som den klåpare jag är misslyckades jag med att stava till klåpare när jag skapade inlägget. Jag har fan motsatsen till skills!

hahaha skönt 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Klöpare söker bom

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.