Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › klubben för oss med fett med aloha
-
om man för muspekaren över den lilla gröna pricken brevid ens aloha-poäng så står det.. “>ens användarnamn< is on a distinguished road" .... vad betyder det? E det på väg utför för en då på något sätt... av någon anledning känns det inte alls bra att befinna sig på en "distinguished" väg...
-
NN4AN_Mike wrote:det räcker att man postar nåt i denna tråden för att få alohor
grejt..
så svårt var det, om dina ahohor tar slut e det bara att återvända till denna tråden och skriva nåt så får du fler.Det stämmer, ju fler inlägg desto mer Aloha. Du får också mer Aloha om du creddar någon. Om du själv har mycket Aloha så väger det tyngre när du creddar någon.
Aloha
-
Eddie wrote:Hur creddar man någon då?
Jag fick inte mer Aloha nu?
-
Steffo wrote:Det stämmer, ju fler inlägg desto mer Aloha. Du får också mer Aloha om du creddar någon. Om du själv har mycket Aloha så väger det tyngre när du creddar någon.
Aloha
Oj , vad många aloha du har! 10 st!
Finns det Bambucha nån stans oxå ? -
Vem menar du? man ser ju inte vem man svarar så nu måste jag fråga varje gång.
-
vaddå? får man aloha för vilka skitinlägg som helst?
å e de bara jag eller är alla helt plötsligt på en son där distinguished road? -
jag fattar inte vad man har skiten till. och var man får de ifrån eller vaför man ens skulle vilja ha de. steffo e lurigt nu för tiden
-
OJ FAN.. ja har tre aloha…. betyder det att jag kan inkassera två ica kassar med valnötter på valfri onsdag i ojämn vecka hos närmaste bagare?
Logga in för att svara.