Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klubbmästerskap i Östergötlands Största Surfklubb
-
Klubbmästerskap i Östergötlands Största Surfklubb
Publicerad av bohn2fly på 13 september, 2005 vid 15:04Halloj!!!
Varamon Surfklubb inbjuder alla medlemmar och andra hangaroundssurfare till KM imorgon onsdag 14/9.
Skepparmöte klockan 18:00.
Vilka grenar och hur det hela går till kommer att presenteras på skepparmötet.
/Bohn
biorno svarade 19 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 40 Svar -
40 Svar
-
Högsta feber och störst kite ärr hoppas jag är 2 gjutna dicipliner… Kan det inte vara KM på söndag istället när det ska blåsa och inte regna så förbannat…
-
verkar bättre med söndag
ska vi dra upp en poster o hänga upp nånstans? -
Ändra inte för min skull bara, jag kommer inte vara frisk nån gång det blåser mer.
-
Det är väl bara att ta första bästa dag?
Söndag hinner ju ändra sig 50 ggr innan vi kommit dit.
Finns inte en prognos som har stämmt 5 dagar innan.
Ne, jag tror bestämmt ni börjar bli lite för gamla om regn stoppar er! -
Svar till:
Det är väl bara att ta första bästa dag?
Söndag hinner ju ändra sig 50 ggr innan vi kommit dit.
Finns inte en prognos som har stämmt 5 dagar innan.
Ne, jag tror bestämmt ni börjar bli lite för gamla om regn stoppar er![/ QUOTE ]
problemet är inte regnet, problemet är att när de som jobbar kommer, vid 5 , så har jag kört i 8 timmar och är på väg att spy av utmattning
-
Men vi kan ju låna var sin foil och åka o gubbköra lite under dagen så vi inte blir så trötta!
-
Skall inte detta ligga under vågsurfing?
Eller ni kitesurfar också? -
Härlig långt ifrån våra Klagshamns vindsurfare då!
Alla vindsurfare är alltså inte idioter? -
Flytta datum för tävling när det väl blåser ordentligt var nog det dummaste förslag jag hört på länge.SKÄRPNING boys !!!!(ok björn, eru kass så har jag lite mald afrikansk rot som botar allt inom 2 timmar). Bättre läge än idag lär det nog inte bli den här hösten.Enl. SMHI:s båtväder är prognosen V 3-7m/s på söndag o det känns ju halvmedium….
-
Det brallar 19.7 klockan 9.16 idag, så för fasen, klaga inte på vädret. Just nu är det medel runt 10 m/s…
Visst, hinner vi inte avsluta alla grenar, så förlänger vi tävlingen till söndag för er som är rädda för lite vind
Varamon Surfklubb är ett gäng som surfar tillsammans oavsett vad du har på fötternerna, i händerna och i luften.
Och tävlingen är givetvis öppna för alla både vindsurfare och kitare.
/Peter
Logga in för att svara.