Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Klubbmedlem 2009
-
Klubbmedlem 2009
Publicerad av lbj på 20 januari, 2009 vid 18:58Jaha, nu kommer den svåra frågan????????????
Vilken klubb skall man vara med i 2009 då???
LBjjester svarade 15 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
Surfclub Klagshamn såklart, då får du också eget nyckelkort till klubbhuset & fri parkering!
-
Jag står o väger mellan Klagshamn och ÖWC !! Om man nu får vara med i Klagshamn o bo 40 mil från klubbstranden ! Men det vore såklart kul att åka ner till Malmö för klubbmästerskap och möta Putte, Tobbe, Klang å BadJanne…! Hmmm livets svåra val! Geografiskt väger ju ÖWC tyngst.
Gästfriheten hos Klagshamnarna är nog svårslagen iallafall…!
-
lbj;526573 wrote:Jaha, nu kommer den svåra frågan????????????
Vilken klubb skall man vara med i 2009 då???
LBjHar inte vi en egen??:grin:
-
surfan;526593 wrote:Har inte vi en egen??:grin:
Existerar inte “de tio öarnas segelsällskap” eller hur den nu hette på 90-talet?
XSS eller så??
Den har väl Bjärklingska anor?
-
Hänkö;526599 wrote:Existerar inte “de tio öarnas segelsällskap” eller hur den nu hette på 90-talet?
XSS eller så??
Den har väl Bjärklingska anor?
Surfan menar nog Trojkan i “team SweSpeed”
-
Hade det inte varit en massa jobb, så hade det varit kul med en TTSS; Torkelstorp SpeedSällskap
-
Räkna med mig, jag ställer upp som ledare för barn & ungdomssektionen.
-
Knatte
Gäst21 januari, 2009 vid 05:51@andersbq 526615 wrote:
Räkna med mig, jag ställer upp som ledare för barn & ungdomssektionen.
Jag kanske kan ansvara för tjejsektionen i så fall 🙂
-
GWC.
Nu bor jag inte i Göteborg men tänkte gästsurfa lite där i sommar när jag besöker mina föräldrar, en hel del krut har ju lagts på riggningsdäck, klubbhus etc i fiskebäck. Det måste supportas. -
Är det någon som vet om ÖWC medlemmar har egna nycklar till klubbhuset, eller är det bara öppet när någon i styrelsen är på plats?
Tänkte bli medlem för att ha lite mer surfkomfort. -
ÖWC har tyvärr bara begränsat antal nycklar så (vi har knappt 500 medlemmar så nycklar till alla hade vart krångligt) man hänvisas till att klubbhuset är tillgängligt när nån med nyckel är där.
Dock har vi ju öppet dagligen mellan 10 och 17 under hela högsäsongen och, om det inte är något särskillt, alla storhelger. under våren. -
@styret 526916 wrote:
ÖWC har tyvärr bara begränsat antal nycklar så (vi har knappt 500 medlemmar så nycklar till alla hade vart krångligt) man hänvisas till att klubbhuset är tillgängligt när nån med nyckel är där.
Dock har vi ju öppet dagligen mellan 10 och 17 under hela högsäsongen och, om det inte är något särskillt, alla storhelger. under våren.ok , tack för svaret .
Då får man leva på hoppet då. har tyvärr varit själv på haga ganska många gånger, trotts bra vind (under lågsäsong).
ps blir nog medlem ändå , man stödjer ju i alla fall klubben och det arbete de gör med hela området och det har jag ju nytta av .
Logga in för att svara.