Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Klubbmedlem 2009
-
Jester;527979 wrote:Japp, tuffa tider = färre som köper kartongnytt. Tror nog att beg-priserna kommer öka inom kort.
Och med den höga euron så blir inte Surfkeppler lika kul att handla från längre!
Förresten nybliven medlem i ÖWC, go Öland!!!!
-
@Hänkö 527916 wrote:
Mannen i blått…………….numera medlem i Surfclub Klagshamn 2009 om ansökan beviljas förstås.
ID-uppgifter mailas till klubben. Longdistance-membership .
Övergångssumman hemligstämplad hehe !
Du får det tufft på hemmaplan Hänkö! Larsch och Jilde representerandes ÖWC kommer, i kommande Lucerna-race, gadda ihop sig mot den nyblivna skånepågen!
-
@LarsD 527983 wrote:
Du får det tufft på hemmaplan Hänkö! Larsch och Jilde representerandes ÖWC kommer, i kommande Lucerna-race, gadda ihop sig mot den nyblivna skånepågen!
Mitt motto sedan länge du vet: Why be normal.?? And I AM the junkrigger! Ser fram emot klubbmöten på hemmaplan.
-
@Hänkö 527986 wrote:
Mitt motto sedan länge du vet: Why be normal.?? And I AM the junkrigger! Ser fram emot klubbmöten på hemmaplan.
Sorry, du har rätt du ÄR “the undisputed junk rigger”! i sanningens namn är jag ju ganska “pillig” med prylarna.
-
Mattias J;527981 wrote:Och med den höga euron så blir inte Surfkeppler lika kul att handla från längre!
Förresten nybliven medlem i ÖWC, go Öland!!!!
Välkommen i klubben:laugh:
-
faster;528175 wrote:Välkommen i klubben:laugh:
Tackar ödmjukast!
Hoppas det blir lite väder snart, börjar bli lite sugen faktiskt…. -
Du kan hoppa upp o sätta dig på att vi får vinter i ett par månader nu. Var ute och gick en sväng idag. Det var kallt.. *brrr*
Logga in för att svara.