Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Knäckt pump i habo
-
Knäckt pump i habo
Publicerad av wiken på 7 september, 2011 vid 09:00Hej, den som knäckte min pump (vit LF) i habo i går får gärna ge mig en ny. Inga hard feelings, men jag behöver helt enkelt en pump. PM:a så ses vi.
jagkallaspiotrellerpete svarade 13 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Fan va dåligt: ”Jag har ingen pump (för den har jag som inte kan pumpa knäckt) så jag lånar & knäcker godtycklig pump på stranden. Bara så nån annan ska få veta hur jag känner mig. Jag som inte kan pumpa.”
-
Surt.
Är själv rätt virrig så jag lånar ofta pumpar på stranden då mina ligger kvar hemma. Men man skulle ju kanske ta reda på vems pump det är och ersätta den om den skulle gå sönder..
Dock ligger det ju ibland vissa pumpar som man inte ens vågar ta i för de ser ut att gå sönder bara av att lyftas. 🙂Har nya fina cautionpumpar hemma om du behöver shoppa dig en pump. Svarta och lite tuffare. 🙂
-
Gillar resonemanget jakobb! 🙂
Då får alltså magnus plocka på sig valfria kites på stranden? 🙂
-
pjoter;668935 wrote:Gillar resonemanget jakobb! 🙂
Då får alltså magnus plocka på sig valfria kites på stranden? 🙂
Ummm, han skrev pump. Det resonemanget gäller bara pumpar. Det vet alla. I hela. Världen.
-
verkar ju gälla cyklar med… jävla svenssonlogik… vi skall vara solidariska men fuska med skatten är ok…
-
jakobb;668927 wrote:har ens pump blivit snodd har man rätt att sno en annan.
Som paraplyklubben?
-
jakobb;668927 wrote:har ens pump blivit snodd har man rätt att sno en annan.
Gammal hederlig stjalagang, men det galler ju inte vid sabbotage, da tillampas vendetta.
-
ha för fan inte pumpen synlig i habo, ner med den i väskan dirr efter användning för fasiken.
http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?t=2342773 där snackar vi ångest
Logga in för att svara.