Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Knäckta master och bommar

• Knäckta master och bommar

Publicerad av rydstrom på 23 maj, 2011 vid 13:57

Hallå,
    Jag undrar om det är nån som har nån knäckt mast eller bom som kan tänkas skänkas. Jag tänkte att jag skulle påbörja ett litet projekt. Jag bor i Halmstad, tillbringar en del tid i Götet och jobbar i Säffle så ni som har lust att skänka en trasig mast eller bom och bor nära dessa orter får gärna PM:a mig. eller maila mig på petter.rydstrom[a]gmail.com

p.s.
    Gärna med så hög kolhalt som möjligt. sdm eller rdm spelar ingen roll.
    d.s.

Ciao!
    Petter

rydstrom svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rydstrom

Medlem
    24 maj, 2011 vid 16:55

Ingen som har, eller vet nåt?

• easyrider

Medlem
    25 maj, 2011 vid 12:42

finns en halv del av en kol bom , hämtas i lejet
    mvh johnne

• martin

Medlem
    27 maj, 2011 vid 06:37

Jag har en numera tredelad 430… av vid bommen. Dock inte så hög kolhalt, utan en 30%-are. Finns i Västervik på ostkusten, men jag ska faktiskt till Göteborg i helgen lö-sö och kan väl ta med den.

• rydstrom

Medlem
    27 maj, 2011 vid 06:51
    Martin;656972 wrote:
    Jag har en numera tredelad 430… av vid bommen. Dock inte så hög kolhalt, utan en 30%-are. Finns i Västervik på ostkusten, men jag ska faktiskt till Göteborg i helgen lö-sö och kan väl ta med den.

Schysst, men tyvärr så är inte jag i götet då, faaaan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Knäckta master och bommar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.