Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Knife Kiteboards !!!
-
Eftersom att min tablas kaputerade totalt idag så var jag tvungen att ta vår allas lilla resärvbräda, tha knifeboard!
Kan säga att den är riktigt grym faktikst! det är väldirgt bra grepp och den är skeeetsnabb.. det enda som är lite kasst är poppet, men kör man snabbt så går det att poppa fint iallafall. nästan lite ávensjuk på ägaren dmp -
Svar till:
Eftersom att min tablas kaputerade totalt idag så var jag tvungen att ta vår allas lilla resärvbräda, tha knifeboard!
[/ QUOTE ]
vadå??? ska inte “Tablas” vara oförstörbara??? -
jo… de är oförstörbara och james bond e odödlig… TÄNK, människa! TÄNK!
-
Lite info om olyckan:
Det var en Tablas av gamla konstruktionen med tippar(knivens gamla bräda). Tippar är tyvärr lite ömtåliga eftersom de är väldigt tunna och gillar inte korallrev…Det är just därför som Tablas ny bygger brädor utan tippar och med en skyddande PVC-kant runt brädan, så att den även ska kunna tåla små påhälsningar på revet!
/Chrille
-
Svar till:
så att den även ska kunna tåla små påhälsningar på revet!
[/ QUOTE ]
Mjaoo, fast hela tippen knäcktes från börjat mot en fet våg eller en hårrd landning. sen någon vecka senare hälsade den på nere hos farbror rev! nya modellen tablas är betydligt hållbarare, specielt vad det gäller stötar av olika slag.
Logga in för att svara.