• Publicerad av victor1990 på 31 oktober, 2008 vid 10:01

Hej,
    Jag undrar hur det är att surfa på skanörs östra sida. Är det som i Foteviken i Höllviken, långgrunt och sumpig botten? Det ser ju perfekt ut på kartan att surfa där när det är ostlig vind. Men hur är det med regler mm, är det tillåtet att surfa där?

Mvh Victor

s19 svarade 16 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • maxximilian

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 10:08

Det är naturskyuddsreservat och jag kan garantera att du inte blir omtyckt av trädkramarna som vaktar udden 😉 bättre att köra Kagshamn på O-SO då kan du få en bra plattvattendag.

• victor1990

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 10:15

Haha, de får man ju passa sig för!
    Tack för svaret!

Mvh Victor

• s19

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 17:22

Förr körde vi mycket nere vid gamla soptippen. Men där råder nu förbud sen 2005 eller nåt…
    Soptippen är tycker jag personligen ofta är bättre än klagshamn… mindre rev och oftast plattare vatten.
    På sommaren/våren är det samma vindeffekt som i klagshamn.
    Linus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.