Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kohagen imorgon?
-
Kohagen imorgon?
Publicerad av ollep på 7 februari, 2009 vid 08:34Äntligen utlovar prognosen vind i rätt riktning och styrka! Om prognosen håller sig lär jag och en snubbe till befinna oss på vattnet vid Läjet eller Apelviken. Det verkar även som att solen kan kika fram i grådasket,är det fler som har planer på att dämpa abstinensen imorgon? 😀
byguy svarade 15 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Abstinens?? Jag funderar mest på hur jag skall klara av att köra en meter lösnö!!!
-
@BennyTC 529085 wrote:
Äntligen utlovar prognosen vind i rätt riktning och styrka! Om prognosen håller sig lär jag och en snubbe till befinna oss på vattnet vid Läjet eller Apelviken. Det verkar även som att solen kan kika fram i grådasket,är det fler som har planer på att dämpa abstinensen imorgon? 😀
JA!!!! blåser det minst 9 ms så kommer jag!
-
_Sofia_;529090 wrote:Ångest att kalas kommer ivägen 🙁
kalas på en söndag? börjar bli gammal? 😀
-
Hektor för faen, jag räknar med att det första jag ser när jag kommer ner imorgon är en ljusblå Naish och ett par ljusblå shorts!
-
Haze;529086 wrote:Abstinens?? Jag funderar mest på hur jag skall klara av att köra en meter lösnö!!!
På närmaste tapp hittar du tefat i härliga färger, det kanske kunde vara något?:wink:
-
BennyTC;529092 wrote:Hektor för faen, jag räknar med att det första jag ser när jag kommer ner imorgon är en ljusblå Naish och ett par ljusblå shorts!
hehehe… då får du köra lite längre söderut! hade lite funderingar på att dra upp till västkusten i helgen men upptäckte att jag var lat :smirk:
-
hektor;529091 wrote:kalas på en söndag? börjar bli gammal? 😀
Kalas ihop med farmor, vi fyller 94 ihop:laugh: ah jag ska göra tårtan!
Lit svårt att smita från det denna gången… -
Mat;529088 wrote:JA!!!! blåser det minst 9 ms så kommer jag!debkåusf;529119 wrote:Räkna med mig!
Härligt folks! Än så länge så ser det fortsatt strålande ut på DMI, windguru och SMHI, håller tummarna!:smile:
-
Jag kommer ner vid 11 om det har kommit igång o vridit klart.
-
Jag väntar till 12. För lite just nu! men verkar vara på G på Anholt
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/borgervejr.htm?param=wind&map=undefined&dmiobs=true
-
Blev en härlig dag med 4 timmar på vattnet, jag älskar sverige o c-skins.
Logga in för att svara.