Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kohagen imorgon?

• ollep

Medlem
    8 februari, 2009 vid 16:12
    debkåusf;529264 wrote:
    Blev en härlig dag med 4 timmar på vattnet, jag älskar sverige o c-skins.

Instämmer! Lite surt dock att vi var där så tidigt, Gonzo hade en “något” bättre timing:laugh: Anländer när alla moln är borta och vind som tilltar. Yesyes, tack gubbs för en grym dag!

• debkausf

Medlem
    8 februari, 2009 vid 16:47

@BennyTC 529268 wrote:

Instämmer! Lite surt dock att vi var där så tidigt, Gonzo hade en “något” bättre timing:laugh: Anländer när alla moln är borta och vind som tilltar. Yesyes, tack gubbs för en grym dag!

Nice som faen! Om ni behöver info om o laga kiten så kolla med milkman här på forumet. Jag tyckte det var schysst med lite fistryck o sol i början. På slutet blev det dock vråltryck i 12:an med hårda landningar o ömma knän som föld:grin:

• ollep

Medlem
    8 februari, 2009 vid 17:10
    debkåusf;529279 wrote:
    Nice som faen! Om ni behöver info om o laga kiten så kolla med milkman här på forumet. Jag tyckte det var schysst med lite fistryck o sol i början. På slutet blev det dock vråltryck i 12:an med hårda landningar o ömma knän som föld:grin:

Vafense, det var ju änna de man kom ner för. Lucky man! Riktigt fisktryck-cruising-vind var det tills vi började packa ihop..surt sa räven.
    Bättre tur med vinden nästa gång förhoppningsvis. Tack för tipset, jag misstänker att Peter som är envis som en mulåsna kommer försöka själv:laugh: Vi får väl se hur det går helt enkelt.

• gonzo

Medlem
    8 februari, 2009 vid 20:17

ja fan va orutinerade ni är hehe. det va grymt som fan sjukt gott att få stilla surfabstinensen lite.
    måste bara köpa nya skor tappa känslen i tårna efter bara 15 min
    men det blev 1,5 timmes härlig surf sen så tog det nog 2 timmar innan tårna sluta värka. men det va det värt

• sourra

Medlem
    8 februari, 2009 vid 22:50

Otippat att det blev vind när jag lämnade västkusten för första gången på 1 månad… Soliga hälsningar från Sundsvall!

• neven

Medlem
    9 februari, 2009 vid 08:28

Jag var lite sugen faktiskt men svårt bakis och punka på pilen samt trasiga våtskor gjorde att jag valde soffan istället…

• byguy

Medlem
    9 februari, 2009 vid 09:28
    _Sofia_;529095 wrote:
    Kalas ihop med farmor, vi fyller 94 ihop:laugh: ah jag ska göra tårtan!
    Lit svårt att smita från det denna gången…

Fyller din farmor 60 år Sofia?

• _sofia_

Medlem
    9 februari, 2009 vid 15:26

Nupp hon fyller 73 😉 så gammal e ja int som 34 😉 he he

• byguy

Medlem
    10 februari, 2009 vid 07:28
    _Sofia_;529491 wrote:
    Nupp hon fyller 73 😉 så gammal e ja int som 34 😉 he he

Oj då, ursäkta mej, måste haft imma på glasögonen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kohagen imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.