Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › kolla denna datorn, som gjord för surfing eller va
-
kolla denna datorn, som gjord för surfing eller va
Publicerad av ola_p på 17 september, 2003 vid 12:16ola_p svarade 21 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
är det bara jag som undrar varför det alltid är nåt neonfärgat segel med nån tok i rosa våtdräkt när windsurfing används i reklamblider, broschyrer (hur fan stavas det??) och dyl? Finns det inga nyare bilder liggandes hos reklammakarna?
-
Har precis köpt en 12″ till jobbet, funkar bra att läsa konfen pa bla…
-
Och alltid gammal utrustning, gärna med hängseletampar av vanliga sladdriga tampar.
För bövulen fram med nya bilder så folk ser att det har utvecklats sen början av 90-talet.
-
precis…hur svårt kan d va att hitta en ny bild.
Ta ex den där Power summer party skivan.
På omslaget e en gubbe m gulneon dräkt, svingammalt segel o såna där gamla sladdriga hängseletampar…okej att svennson inte ser nån skillnad, men d e ju nästan svårare att få tag på en så gammal bild än en ny…
-
Precis, det är ju kasst, vi som försöker få bort den där jädrans juppiestämpeln från sporten till förmån för den grymma adranallinsport det är!
-
Jo… jag sitte rå skriver på en likadan, fast två generationer äldre bara… Och som Ola sa så e de kanon å redigera video på, dock så får man akta så man inte bräddfyller hdn, då kraschar nämligen hela systemet, och alla språkinställningar försvinner.. men annars e de ju iaf enkelt å bra… ska lära mig finalcut i skolan nu under hösten,å jag får låna dv-kamera med 22x optiskt zoom… så kanske blir nån snutt producerad under hösten…
Kommer åsa bli bra på fredag? funderar starkt på att ta en tidig buss hem å sticka till åsa istället… -
Just nu ser det inte så bra ut inför morgondagen, men prognosen verkar mycket osäker.
-
Nä, det verkar som det svänger ganska kraftigt. Nu har alla droppat prognoserna tyvärr. Så får se när det kan bli av… Vill ju komma å titta på brädan nån dag… Som prognosen ser ut nu e det ju knappast värt besväret att dra sig neråt å ta sig loss från skolan mm..
Logga in för att svara.