Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kolla denna Länken!

• davids

Medlem
    26 januari, 2010 vid 16:54

Jag har bokat med dem i sommar! I mitt paket ingick att jag fick våldta deras ansikten med mina knytnävar och sen molotovva deras lik

• call3

Medlem
    26 januari, 2010 vid 18:22

Jag mår bara illa nu efter jag tittade på filmen..

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    26 januari, 2010 vid 18:55
    Davids;596357 wrote:
    Jag har bokat med dem i sommar! I mitt paket ingick att jag fick våldta deras ansikten med mina knytnävar och sen molotovva deras lik

….åsså lite skumpa (sprut) på det.

• acemattias

Medlem
    26 januari, 2010 vid 22:57

Hahaha,
    trodde faktiskt det var seriost tills jag sag presentationsvideon, kungen kommer och timingen ar perfekt Hahahaha!!

Btv, var ligger Sandhamn?

• acemattias

Medlem
    26 januari, 2010 vid 23:09

Fick precis en angestatack, sag en video med fler, , , sana dar, ar det pa riktigt?:confused2:

• curry

Medlem
    26 januari, 2010 vid 23:31

hahaha, nej det är bara fantastiskt bra upplagt! Tror det är en PR-grej för tv3s kommande tvserie.

• martent

Medlem
    27 januari, 2010 vid 09:38

he he roligt är det iallafall! Har ni läst deras blogg, den är ännu sjukare!

• sourra

Medlem
    27 januari, 2010 vid 14:22

Jag tror som Curry

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kolla denna Länken!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.