Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kolla extrem ”surf”!
-
Kolla extrem ”surf”!
Publicerad av anonym-anvandare på 29 juni, 2003 vid 17:42Anonym svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Han måste längta efter en annan värld eller himmel?? Fullkomligt galen!!
-
Man undrar ju hur sant det är… Han ligger ju faktiskt 2 meter över marken i 300-400 km/t. Jag vill nästan påstå att det bare är tur att han inte är död.
-
Han använder markeffekten för att ha en liten försäkring om att inte smälla i backen. Men han är ändå helt jävla galen.
-
Fy faan va grymmt…
Nån gång skulle man vilja testa det där…
110% adrenalin! -
Skit i de Virre_bu nog för att de heter extremsport men de e snudd på dumdristighet!!!
-
Men erkän om att om man visste hur man gjorde så skulle det vara jävligt grymmt att testa…
-
snudd på? långt över skulle jag vilja säga. jaja, tufft som fan iallafall.
-
Hur fan kom han på detta? Hur ”testade” han det första gången? Vad sa han när han kom ner? Frågorna är många.
Detta var det värst adrenalinfrämjande jag sett.…
-
…man slås ju omedelbar av tanken att detta aldrig har hänt. Han kan ju ha skaffat början och slutet av filmen från ett vanligt fallskärmshopp i lustig dräkt och mitten kan vara en flygsekvens från helikopter/segelflyg/hängflyg etc som är aningens maipulerad. Tänker mest på när kameran visar skuggan av flygaren.
Oavsett, fräck film!!!Johan
-
Hej
Kollade på Charlies Änglar (2an) igår och där flög en av tjejerna ner från ett hus med en liknande dräkt! Undrar om de kollade på detta filmklipp innan dom spelade in filmen
-
jo, onekligen ser skuggan lite väl bra ut… Hursomhelst är det en riktigt cool idé… Borde ju i varje fall funka i teorin…
Logga in för att svara.