Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kolla här om ni vill!

• Kolla här om ni vill!

Publicerad av skanepaul på 10 maj, 2005 vid 21:07

Ville bara säga att jag nu sänker priset på min Advance Kobra 9.4m2 2004 till 3500:-!!! Använd ca. 5ggr. I perfekt skick, komplett! Snygg som fan och grym kvalite! Kolla bilder på köp o sälj sida 3. Vill du ha kiten som knäckte flaggstången i Habo, slå till nu!!

pjoter svarade 19 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 00:44

Sjukt billigt!

• luuddee

Medlem
    11 maj, 2005 vid 07:10

den har helt sjukt kvalité hur fan kan en kite knäcka en flaggstång o ett halvt träd utan att få en skråma. .

• kaiser

Medlem
    11 maj, 2005 vid 07:17

Ärligt bör dumpa priserna.

• biorno

Medlem
    11 maj, 2005 vid 08:57

Vill du ha en drake som klarar mkt vind med bra lyft och häng !
    köp köp köp, billigare än så här blir det inte.

• ermix

Medlem
    11 maj, 2005 vid 09:26

Bör dumpa priserna? Dom är väll redan dumpade :'(

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:30

Det var länge sedan dom är ett skämt men så länge folk säljer till sjuka underpriser så får vi skylla oss själva.

• pjoter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:35

tycker begpriserna håller en rätt lagom nivå. kolla på andra grejer som utvecklas som kite med nya bättre modeller varje år. finns ingen anledning att köpa en beg för 6000:- när du får en ny för 9000:- som är bättre på det mesta.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:39

Jag tycker att en kite som ny kostar runt 10000:- är värd lite mer än 3500:- efter ett år eller en bräda som kostar 6000:- inte är värd mer än 3000:- även om den knappt är använd. Tyvärr så kommer beg. priser förmodligen fortfarande att vara sjukt låga om folk envisas med att sälja för så sjuka priser.

• pjoter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:55

den här draken e jäkligt billig men kollar man köp å sälj så ligger 04 på typ 5000:- å 03 på 3500. beror såklart på storlek mm men de tycker jag e helt rimliga priser. sen e de ju som allt annat. vill man få sålt nåt fort får man krypa med priset.
    de e därför man aldrig ska sälja grejer, de e inte värt de. datorer, stereogrejer, rc grejer mm, finns ingen anledning att sälja.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:03

Köp ch sälj är en sak vad folk egentligen får betalt är en annan, men visst det allra bästa är att inte sälja beg. alls men vem har råd till att handla nytt alltid?
    Tyvärr inte jag.

• pjoter

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:08

alltså köper man inte nytt alltid. smile.gif

lägg dom pengarna på att ta ledigt från jobbet å kör istället. blir du säkert mycket grymmare av än att ha senaste hypade kiten.

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:30

Tja mina pojkar är viktigare för mig än att bli grymm på kite vilket jag förmodligen aldrig kommer att bli i allafall.
    För mig är det en ren njutning att få surfa på vattnet så jag njuter och har roligt istället. Det räcker för mig.

• gogga

Medlem
    12 maj, 2005 vid 06:51

det är ju bara bra att det är billigt att köpa beggade prylar!

Nybörjare har lättare att komma in i gamet och faktum är ju att man aldrig kan veta vilken kvalite det är på begagnade prylar…

Det ligger bra som det är.

over and out, boy scout

• stebe

Medlem
    12 maj, 2005 vid 08:03

Det vara väl ett väldigt tjat om dessa beg.priser. Priserna är marknadsmässiga. Anledningen till att de är så låga är att utvecklingen går väldigt fort, samtidigt som alla är så kåta på att köpa det senaste hela tiden så beg. marknaden svämmar över. Vill man köra på det senaste hela tiden är det bara att finna sig i att gå back några tusingar per år… Det kostar att ligga på topp.

• metallifredd

Medlem
    16 maj, 2005 vid 08:10

wörd

om man tycker att beggatpriserna e för låga så köp beggat då!

Enkel och naturlig marknadshandel eller? Ge o ta.

MEn visst, jag gnäller också när man säljer en 04 i bra skick för under halva priset…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kolla här om ni vill!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.