Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kolla in Azorerna!!!!!

• Kolla in Azorerna!!!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 24 mars, 2005 vid 18:58

Kikade lite på windguru och funderade på var det kunde vara ganska blåsigt såhärårs. Jag tänkte på att öar ute i Atlanten bör ju ha det ganska blåsigt, tänkete främst på Cabo verde och kanarieöarna men så kom jag på att det finns ju ett par öar mittemellan europa och amerika som heter azorerna! undrar hur dom har det med vind?

kolla in länken:azorerna
    av någon konstig anledning så lyckas jg bara linka till start sidan , men kolla in portugal azorerna.

Är det någon som har varit där och kitat? Det går ju en del charter dit ifrån Sverige.
    Mvh/ martin shocked.gif

samhansson svarade 19 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • biorno

Medlem
    24 mars, 2005 vid 19:38

Är det inte bara skog och klippor… har inte varit där men jag kollade lite och det verkade ju mest vara regnskog så jag blev itne sugen på att dra dit och kita.

• samhansson

Medlem
    24 mars, 2005 vid 19:59

.

• samhansson

Medlem

..

• samhansson

Medlem

• samhansson

Medlem
    24 mars, 2005 vid 20:07

Små sandstränder men fullt tillräkligt för kite. Vågorna rullade in fint med på vissa ställe. Var där för 3år sen typ, utan kite&bräda hade istället packat ner vandringsskorna. Sugen som fan på att dra dit får kite nästa gång, grymt fin natur å minimalt med turister. Lite kallt bara.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Kolla in Azorerna!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.