Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kolla in denna prognos!
-
Kolla in denna prognos!
Publicerad av drx på 3 juli, 2007 vid 18:29Det verkar bli fint till helgen om man nu ska ta ut nån glädje i förskott på en 4 dagars prognos! Även Klitmöller ser bra ut, om det skulle stämma som prognosen lovar skulle det vara ganska blåsigt från fredag natt till mån morgon!!!! Tänk er vilka vågor som hinner byggas upp, hoppas på grym surf till helgen! /Affe
drx svarade 17 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Det gör faktiskt inte så ont att man flyger hit på fredag:
-
Även prognosen (Nidingen) på Windfinder ser najs ut! Återstår att se om den håller……Kan bli en riktigt najs helg!
-
Yes, så länge nuvarande prognos stämmer så kommer vi ha lika bra start som det bästa vi fick förra året.
Se till att rippa lite här hemma till helgen, ser ju ut som lördag borde kunna levera.
-
ja, får hoppas på helgen. Ser ju bra ut nu iaf.
Ser fram emot bilder & rapporter från Afrikalandet! Kör hårt och akta dig för Hamids brorsa!
-
Det ser fortfarande lovandet ut inför helgen på västkusten, SMHI säger att det ska blåsa apa:
Flerdygnsprognos
Fredag
Mellan nord och nordväst, 4-8 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 10 m/s
Lördag
Väst, 10-14 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s
Söndag
Väst, 14-18 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 18 m/s
Måndag
Väst, 12-16 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 16 m/sSurfs up!!
-
Ja isåfall panik-bokar jag en resa till Pozo efter all surf-pepp jag fått nu med denna prognos! Då kanske man får chansen att se solen också för en gångs skull..
-
Kom precis hem från Pozo. En vecka utan vind och en vecka med 12-20 m/s. Seglade 7 dar i sträck! De sista dagarna började det nästan ta emot att rigga upp, trodde aldrig att jag skulle kunna känna så…
Åk om du kan.
/sinker -
Ja, det är ju ganska stabil passadvind, en vecka utan surf i Juni eller Juli är ganska ovanligt, ni måste haft otur 🙂 Synd bara det är så små vågor oftast, och choppigt.
Logga in för att svara.