Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kolla in DITT surfspot!!!
-
Kolla in DITT surfspot!!!
Publicerad av enlight på 9 september, 2005 vid 08:56Tjena!
Fick precis tips om detta. Jäkligt ballt att kunna kolla in sina spots och söka nya!!1:Gå in på http://earth.google.com/
2:Klicka på “Get Google Earth (Free Version)” en bit ner på sidan.
3:Starta programmet och leta runt.!! Det går att zooma riktigt bra!!!anonym-anvandare svarade 19 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Testa att söka lite på google earth här på forumet så ska du se att de flesta nog redan har testat….
-
Ooops!!
Sorry! Tänkte inte på att söka i forumet.
Blåser 14m/S nu (20m/S i byarna)!!!! = kan inte tänka klart!!Kan Admin kanske ta bort denna tråd?
-
Men det är ganska så bra för dom som inte tänker på att söka på google earth för att dom inte vet att det finns…..
L8 -
Det är lungt. Vissa ämnen tål att tas upp igen på nytt.
Men i den andra tråden så fanns det någon som lagt in ett lager med surfspots, coolt!
/adde
-
Har dem inte ändrat den nu så att det är ett program istället för en web-sida??? Var bättre förr…
-
Asball! Bra idé. När det här fungerar kommer man hitta till alla spots. Har dock lite problem att lägga in nya… När jag öppnar KML-filen hittar jag inte koordinaterna som du beskriver. Jag hittar inte “coordinates” som jag ska kopiera från. Så här ser de enda kopieringsbara koordinater ut som jag hittar; 55°31’13.16″N 12°54’0.08″E
M -
Det här var ju sjukt kul!! hittade mit gamla hus i honolulu!!
Logga in för att svara.