Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Kolla in min och polarens surfblogg!

Taggad: 

• Kolla in min och polarens surfblogg!

Publicerad av niklas-g på 24 maj, 2010 vid 18:29

Jag Niklas Göthberg och min kompis Andreas Knoop bloggar om vindsurfing i bloggen http://surfarna.blogg.se/
    Vi skriver om tävlingar vi är med på, Kona One. bilder från lite freestyle segling m.m. i sommar kommer vi blogga från vårat surfcenter i Tanumstrand med bilder o texter från elever och annat kul!

Check it out!!!

niklas-g svarade 14 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • knoop

Medlem
    24 maj, 2010 vid 21:10

Säger bara de, i sommar kommer det komma upp feta bilder. Missa inte det 😉 Om ni blir sugna, kom upp till Tanumstrand och kör lite med oss.

Haj!

• niklas-g

Medlem
    29 juni, 2010 vid 13:01

Nu är vi uppe i Tanumstrand och kör vindsurfing skola! Kom hit och hyr en bräda! Kolla bloggen 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Kolla in min och polarens surfblogg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.