Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!

• celestial

Medlem
    10 februari, 2006 vid 13:31

Done!

,,,,,

• luuddee

Medlem
    10 februari, 2006 vid 15:45
    celestial wrote:
    Fan va härligt att höra!… det kommer nog att bli en 14 för min del den här sesongen..vad kommer 14:en att gå på här i sverige tror du?

kan va kul att veta..
    ja har faktiskt ingen aning om va de kommer att gå på.. men de blir billigare än andra bow kites iaf, okej kanske inte best men den e ändå je¨vligt fuuuul

• wims_lkp

Medlem
    10 februari, 2006 vid 17:27

synd för mig att ja var på jobbet å inte hade tillgång till dator vid rätt tidpunkt.. hade gett mer på 9:an… finns de någon annan som ska ha aktion på en 9-10kwm. som håller sig till den utsatta tiden, å inte tar emot bud i efterhand… är fan grinig nu..! men så klart vill man sälja till högs bud..

• walle

Medlem
    10 februari, 2006 vid 18:28
    wims_lkp wrote:
    synd för mig att ja var på jobbet å inte hade tillgång till dator vid rätt tidpunkt.. hade gett mer på 9:an… finns de någon annan som ska ha aktion på en 9-10kwm. som håller sig till den utsatta tiden, å inte tar emot bud i efterhand… är fan grinig nu..! men så klart vill man sälja till högs bud..
    jag säljer en 8:a billigt…
  • wikis

Medlem
    10 februari, 2006 vid 18:55

Grattis Celestial…kul fight,blev brädad av farsans kreditkort:)

• wims_lkp

Medlem
    10 februari, 2006 vid 19:29
    walle wrote:
    jag säljer en 8:a billigt…

De blåser inte storm här så ofta, lite litet. Någon annan med en 10:a liggande gärna -05:a…

• miketk

Medlem
    10 februari, 2006 vid 20:39

kolla dina privata medelanden Wims_ikp

• preppie

Medlem
    10 februari, 2006 vid 21:10

1250 Wt 14

• celestial

Medlem
    10 februari, 2006 vid 22:22

HAHA….psykologisk krigsföring. Har du hört talas om det Wikis 😀 … Ja e inte pappabetalar surfer för 5 öre… men när du läste det så vet jag att du kände
    ”shit! ja kommer alldrig att kunna betta över den hära snorungen!”

Man måste ju kunna sina knep o tillämpa dom i rättan tid… Fult, visst det köper jag. Men nu är ja en Tablas bräda rikare till ett relativt rimligt pris!

Ha det bra i Åbo Med flickvännen!

Vi ses på vattnet

/
    Johan 😉

• wikis

Medlem
    11 februari, 2006 vid 08:24

Jag får nog slå upp psykologisk i akademins ordlista,man e ju från åland trots allt:) Ha d gott

Wikis.

• globalrider

Medlem
    13 februari, 2006 vid 08:35

vad kostar en ny tablas ?!?

• lina

Medlem
    13 februari, 2006 vid 09:27

walleballe! vad ger du för 8ttan? vad är de för någon då?
    attans att jag inte har råd med v19……

• celestial

Medlem
    13 februari, 2006 vid 13:00

Ja tror att Chrille tar 6300:- eller någonting i den stilen… Hört att det ska vara mycklet bra brädor … så jag personligen ser verkligen fram emot islossningen (d)

• globalrider

Medlem
    13 februari, 2006 vid 13:27
    celestial wrote:
    Ja tror att Chrille tar 6300:- eller någonting i den stilen… Hört att det ska vara mycklet bra brädor … så jag personligen ser verkligen fram emot islossningen (d)

ok, då var det väl värt…bara att gratulera
    fick själv inte det jag bjöd på (drake) … var ju rena cirkusen här på slutet.

Sida 8 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.