Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › KOM IGEN NU!!!
-
KOM IGEN NU!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 21 februari, 2001 vid 20:02Mera nya RACEHEADS!!!
Gör er HÖRDA???
Det är ju HÖÖNÖ som gäller i maj!!!
Skit i pengarna å låna av CSN!!! eller pappa…pontare svarade 24 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Lånar redan fullt av CSN. Det blir inte mycket över varje månad. Sparar just nu till ett par nya surfskor. Men om jag säger upp lägenheten och sover i boardbagen ute i någon container och äter soppa på röda korset varje dag så kanske pengarna räcker till ett nytt segel. Efter några månader kanske jag till och med kan köpa en ny jolle så jag också kan vara med och tävla på någorlunda lika villkor. Om jag börjar nu så kanske jag har skrapat ihop pengar till en bred flytleksak lagom till sommaren.
-
Hej Pontare-mannen,
Länge sedan…..
Du glömde at det fanns ett annat alternativ….låna av pappa!!!
Kommer du ”hem” till Gävle i sommar?
//Mac
-
Det är lättare att råna pappa än att låna av pappa. Han är snålare än CSN.
Jag kommer till Gävle i sommar men först måste jag hem till byn och göra mina plikter mot släkten. Men sen blir det nog mycket tid i Gävle och Öregrund. Ska väl ta och jobba lite oxå så jag kanske kan ta och köpa halvnya grejer efter sommaren. Förhoppningsvis har jag stora grejer då det är dags för tävlingen här i Linköping i början av september.
Tills dess är det bara att pumpa som en tok…
Logga in för att svara.