Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kom igen och släng upp lite nya härliga surfbilder
-
Kom igen och släng upp lite nya härliga surfbilder
Knatte svarade 21 år, 6 månader sedan 25 Medlemmar · 70 Svar
-
Här kommer en bild som fångat oss båda.
Detta var sommaren 2002 på Rhodos och F2 Pro Center i Trianda nära Ialyssos.I mitten med röd maststrumpa ser det fegt ut medan den närmast “kamerakvinnan” ser väldigt fjantigt ut.
/feg
-
yep det var bra i torsdags i ringenäs, men masthög dyning var det inte!
i lördags var det ännu grymmare, klockren side shore, 2mtr vågor, 5.3 max 12 svänger frontside på en o samma våg. tyvärr inga bilder av det men några av Dig Monday” istället.Idag blåser det 14-18 igen, vilken månad!!
aloha
arnout, s-106 -
så du har alltså haft sveriges bästa surf i ringenäs.
glassy ringenäs på nw.
Både bra vågridning och hopp av egen erfarenhet. -
Jo för fan, det var drygt masthög dyning på FREDAGEN när jag var där. Inte torsdagen =)
Missade tyvärr lördagen.
Var ute nån timme idag med 4.5 i ringenäs. Men för mycket onshore, jobbigt att ta sej ut genom 1.5-2 m bryt.
Drog sedan till A-bay och fick en helgrym kväll -
mm… apel va fint idag… seglade på en höft 14-18 eller va d nu blev… började på 5.3, avslutade med 4.1, å ganska nöjd med ett par sköna arials…
-
Fina bilder. Ja, det var en bra dag i Abay. Jag körde 4.5 har jag för mej =)
-
Tackar 🙂
Jag var och hämtade bilderna idag men tyvärr var bilderna från den 24:e helt kass annars hade dom nog kunnat varit lite bättre för det var i alla fall min bästa dag i år 🙂
Har grym surfabstinens nu 🙂
//Magnus
Logga in för att svara.