Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kom igen och släng upp lite nya härliga surfbilder
-
Kom igen och släng upp lite nya härliga surfbilder
Knatte svarade 21 år, 4 månader sedan 25 Medlemmar · 70 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 juli, 2003 vid 14:21.
-
Knatte
Gäst16 juli, 2003 vid 14:46Seglar du alltid inne i viken i Björlanda?
Är det inte alltid bättre förhållanden ute i den riktiga viken eller har jag missuppfattat något?
Tycker aldrig att det är tillräckligt med vind, inne i viken för alla mina kilo och små brädor -
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 juli, 2003 vid 14:50japp du har nog missupfattat något, friheten i surfen..
man surfar där man vill o när man vill.Sedan att du e en tjockis på 100kg kan ju bara en person rå för, du själv.
O om du vill ha ett riktigt svar på varför just korten kanske kommer innefrån viken(förstår inte varför du skulle bry dig) men det är för jag inte har en supercamera med zoom 500..Där har du svar.
Något mera kan du ringa mig eller maila så skall jag besvara dig.. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 juli, 2003 vid 14:57Inlägg raderat av JOHN_J_RAMBO
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 juli, 2003 vid 15:02en bild från Beerlanda…jipp utanför viken, påväg ut mot det djupa djupa vattnet.
-
Knatte
Gäst16 juli, 2003 vid 19:45Oooj Då
Jag ställde bara en vänlig fråga. Jag bad inte om något utlåtande om vikt eller dylikt..
Lite bättre attityd hade ju inte varit fel.
Sådana kommentarer känns lite bortkastade, med tanke på, att jag hjälpte dig när du hade problem i höstas -
Nej men vad trevlig du låter! Låt mig bjuda hem dig på en kopp te!
/Fjant
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst16 juli, 2003 vid 20:17ok..Tolkade det hela fel.
Tog det mera som “kretik” för någonting som inte va menat från din sida.
Vart redan lite lack..ber om ursäkt för mina fjantiga komentarer.
O jag e ytterst tacksam att du erbjöd dig att låna ut din mastfot den gången o inget annat. -
Knatte
Gäst16 juli, 2003 vid 20:28Ok!
Det är lugnt för min del.
Jag har heller inget större zoom på min digital kamera *S*
Jag hoppas att det kommer blåsa ordentligt, så att jag kan få nytta av systemkameran i lite mer action betonade bilder.
Logga in för att svara.