Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kom till Varberg och rocka!! WNW 19-24

• Kom till Varberg och rocka!! WNW 19-24

Publicerad av anonym-anvandare på 17 november, 2004 vid 10:10

Ni som fortfarande surfar! dra ner till VBG och confused.gifride some waves:) Ha det nice!
    /johnne s-84

mag svarade 20 år sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    17 november, 2004 vid 12:37

cool.gif

• ian

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:24

skulle gärna dra dit men är bara ledig på morgonen. lärarn ringde o väckte mig vid fjortontiden i måndags o sen drog han upp en lista med min frånvaro. Kan ju säga att det inte var en post-it lapp direkt. så nu får man inte skolka längre, möög. får bli en fiskebäcker om något.

• ola_p

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:34

Funkar inte ens sjukanmälning längre eller?? crazy.gif Illa…. Jag skall vara i skolan på lördag så jag kan ta ut komp om jag vill… grin.gif Vet inte om jag kan det imorgon dock men… får kolla på temperatuer å så också men satan vad det ska fläkta imorgon…

• stewen

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:20

Nån måste ta med kamera och filma denna historiska dag laugh.gif

• danpe

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:51

prognosen säger tillika SNÖSTORM….

• danpe

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:59

Kolla föresten vågprognosen för morgonen på DMI..
    6 meter på danska västkusten, 4 till 6 meter inne i kattegatt. Sällsamt sällsynt… tongue.gif

• emilh

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:59

Svar till:

prognosen säger tillika SNÖSTORM….

[/ QUOTE ]

Fast med tanke på hans kommentar skiter jag nog i det grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 november, 2004 vid 18:17

Hooolyy medooly! Ringenäs imorrn kommer gå aaaaav!!! wink.gif

• herodude

Medlem
    17 november, 2004 vid 22:07

faaan jag hade lugnt åkt ner.. om jag haft bil… tror inte de hade saknat mig i skolan ändå… så mycket.. 😛

• mag

Medlem
    18 november, 2004 vid 12:32

På surfersparadise hemsida.
    Ser ut som klockren sidvind och ok vågor. Men nu är det för kallt för mig i alla fall.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kom till Varberg och rocka!! WNW 19-24

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.