Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett ny utrustning NU!

• Komplett ny utrustning NU!

Publicerad av jonash på 26 april, 2000 vid 18:20

Hej alla surfshopar och ovriga

Befinner mig nere i Portugal vilket ar helt ok, men fick dessvarre hela utrustningen stulen i lordags (lamnade den lite naivt pa stranden och akte hem for att luncha). Har nere finns inte sa stort utbud av surfaffarer. Den enda affaren som ar oppen for tillfallet kunde erbjuda foljande:

AHD 245,253 Bic Tabou 250: 9500:-
    North Voodoo 5,3: 3500:-
    North Voodoo 4,2: 3300:-
    North Xcellerator-mast: 2150:-
    North-bom progression comp. 1050:-
    mastpuck, forlangare, linor
    Totalpris: 20116:-
    med rabatt 10% 18104:- (endast om jag koper allt)

Hade bestamt mig for Bicen, men de gar tydligen inte bestalla fran fabriken langre pga formanga forfragningar. Det lutar nu (ater) at 245:an som jag haft funderingar pa tidigare. Nagon som har nagon erfarenhet av AHD? Skall man sla till?

Tankte ocksa kolla om det finns nagon surfaffar i Sverige som kan fixa ett battre erbjudande med liknande utrustning (inte nodvandigtvis samma marken och av armodell 2000). Kraven ar att den inte gar pa mycket mer an 20000 kr samt att den skickas till Portugal med nagon sorts garanti for att utrustningen ar komplett och hel nar den anlander.

Kommer att bestamma mig redan pa fredag kvall sa det ar ganska bradskande. Eventuella svar kan forutom att postas har skickas direkt till mig pa e-post jonas@isr.isr.ist.utl.pt

mvh
    Jonas Hornstein

jonash svarade 25 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA