-
Komplett vindsurfande singelman sökes..
Var ska jag söka.. om inte här..?
.. så att jag slipper stå ensam på riggdäcket nästa midsommarafton..
Således sökes härmed
Man, SINGEL! hängiven vindsurfare, 40-årsåldern? = grundkrav 1
Du måste älska havet och surfet (och så småningom även mig) ungefär lika mkt.. = grundkrav 2
Du bör även gilla vin, kvinnor och sång samt ha smak för livets goda. Länge leve la dolce vita! ( = allt som har med havet att göra och det mesta som går att stoppa i munnen.. )
Övrig önskvärd profil
Bättre begagnad. En och annan ding räknar jag med (vid den här åldern), så bara du är hyfsat proffsigt lagad.. och tät. 😀
Inga cambers dock.. (som man bara trasslar in sig och fastnar i.. lättriggat och smidigt ska det vara!)
Helst inte för mkt buk, gärna tilltalande shape.. avsmalnande nos och tail är helt klart ett plus i kanten.. Självklart är du styv.. Flexig topp dock inget hinder..Hel- el deltid, båda funkar för mig.
Du bor på bästkusten med omnejd då mina barn och därmed även jag bor där. Sthlm är t ex inte aktuellt..
Själv är jag också bättre begagnad, smal och small, mindre fett än muskler iaf.. Defekter finnes dock naturligtvis.. 40 (+).. brinner för surfet.. saknar sexet.. kass på hushållssysslor.. städar aldrig.. kan laga mat, men hinner sällan.. mkt bättre på att göra roliga saker än det motsatta.. älskar surf, hav, mat och dryck, resor och upplevelser, uteliv och nöjen, film, musik, mina barn, mm, mm..
Alla mer el mindre seriösa svar beaktas, bara så länge grundkraven är uppfyllda..
Dedicated, devoted, perdue..
Truly, madly, deeply.. til the end of time..
/littlered
Logga in för att svara.