Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Komplett vindsurfande singelman sökes..
-
Komplett vindsurfande singelman sökes..
filipl svarade 15 år, 4 månader sedan 27 Medlemmar · 53 Svar
-
littlered,
Ett nyskapande inlägg måste man säga, jag nominerar det till Favoriter-katalogen. -
surfan;554448 wrote:Jag vet 2st som är sugna
Hon ville ju inte ha några cambers… 😀 Så jag blir diskad där… Även Micke 🙂
-
så jävla kul läsning, klockren start på söndagmorgonen! 😀
Lycka till!
-
Knatte
Gäst21 juni, 2009 vid 08:47Jester;554464 wrote:Hon ville ju inte ha några cambers… 😀 Så jag blir diskad där… Även Micke 🙂Ibland är livet orättvist 😉
-
Hmmmm…..ja man får väl ta o ställa upp för en kvinna i nöd. Har inte så mkt annat för mej nu när man äntligen får komma hem på permi…..semester menar ja ju givetvis.
En fråga föresten, du råkar inte ha en dotter?
-
Seriöst, inte ironiskt:
Kul initiativ, kanske ett blivande underforum? (kommer dock krävas koder för att stänga ute Surfslusken m fl:)
Jag la själv ut en lite mer diskret kontaktannons på min profilsida, men antingen så har ingen sett den, eller så var den inte tillräckligt lockande, för ingen har hört av sig.
Jag uppfyller nog de flesta av dina krav, men jag är inbiten Stockholmare. Och så har jag just träffat en tjej som jag verkligen vill få ihop det med (inte windsurferska, men intresserad!). Skulle det inte bli nåt med henne så är jag “ledig” (dock inte “allmänt tillgänglig”).
Filip
-
filipl;554536 wrote:Seriöst, inte ironiskt:
Kul initiativ, kanske ett blivande underforum? (kommer dock krävas koder för att stänga ute Surfslusken m fl:)
Jag la själv ut en lite mer diskret kontaktannons på min profilsida, men antingen så har ingen sett den, eller så var den inte tillräckligt lockande, för ingen har hört av sig.
Jag uppfyller nog de flesta av dina krav, men jag är inbiten Stockholmare. Och så har jag just träffat en tjej som jag verkligen vill få ihop det med (inte windsurferska, men intresserad!). Skulle det inte bli nåt med henne så är jag “ledig” (dock inte “allmänt tillgänglig”).
Filip
Vem är ironisk!? :confused:
Vem är Surfslusken? och varför vill han veta om jag har en dotter?? 😡
Vad är skillnaden mellan ledig och allmänt tillgänglig menar du..? Försöker du spela hard to get!?
Ramla inte av stolen nu.. men we have met.. and I know where You live.. :shocked:
Dock kan jag inte påstå att det vibbade särskilt hot vid vårt lilla möte.. tror du håller med mig..? 😉
Dessutom bor du i Sthlm..Och for the record är jag kvinna och inte tjej..
(Seriöst tacksam om du inte röjer min identitet.. än iaf.. Man vet ju aldrig vad för slags surfsluskar som kan dyka upp på ens trapp och flåsande fråga efter nån av ens döttrar.. Hurr!!)
Och till alla er andra.
Alltid lika roligt att kunna vara till glädje.
Tack även för lyckönskningar och glada tillrop.Men fortf.. Var är alla singelsurfarna..?
Var inte blyga nu utan kom in i matchen och var med och lek istället!! Det här var ju roligt ju! Och inte SÅÅÅ allvarligt menat..
Om du föredrar att vara mer diskret så maila mig på littlered2009@gmail.com.Tack för uppmärksamheten.
/lr 🙂
-
littlered;554617 wrote:Vem är ironisk!? :confused:
Vem är Surfslusken? och varför vill han veta om jag har en dotter?? 😡
Vad är skillnaden mellan ledig och allmänt tillgänglig menar du..? Försöker du spela hard to get!?
Ramla inte av stolen nu.. men we have met.. and I know where You live.. :shocked:
Dock kan jag inte påstå att det vibbade särskilt hot vid vårt lilla möte.. tror du håller med mig..? 😉
Dessutom bor du i Sthlm..Och for the record är jag kvinna och inte tjej..
(Seriöst tacksam om du inte röjer min identitet.. än iaf.. Man vet ju aldrig vad för slags surfsluskar som kan dyka upp på ens trapp och flåsande fråga efter nån av ens döttrar.. Hurr!!)
Och till alla er andra.
Alltid lika roligt att kunna vara till glädje.
Tack även för lyckönskningar och glada tillrop.Men fortf.. Var är alla singelsurfarna..?
Var inte blyga nu utan kom in i matchen och var med och lek istället!! Det här var ju roligt ju! Och inte SÅÅÅ allvarligt menat..
Om du föredrar att vara mer diskret så maila mig på littlered2009@gmail.com.Tack för uppmärksamheten.
/lr 🙂
Hej Littlered,
Vem är ironisk? Ingen, det var fel uttryckt av mig. Svenne var sarkastisk och elak, och det tyckte jag var ett tråkigt första svar på ditt roliga och ovanliga inlägg. Alla andra svar har varit positiva och snälla. Mitt svar var också seriöst och snällt menat.
Surfslusken: Är säkert innerst inne en trevlig kille, men han verkar först och främst vara ute efter en sak, och allrahelst, från andras döttrar, varning!
Skillnaden mellan “ledig” och “allmänt tillgänglig”: det var ironi:), men det gick kanske inte fram, jag försökte ironisera kring skillnaden mellan “potentiell partner” och “för allmänt bruk”.
Littlered: Vi träffades ju sent en regning kväll, jag var trött och ville sova, du var en hård affärskvinna som prutade hårt när du skulle köpa bräda, segel och fenor. Lycka till i jakten på den rätte:)
Varför inte starta ett underforum för “Surfkompisar/Surfmentorer/Surfpartners” sökes?
Filip
-
littlered;554617 wrote:(Seriöst tacksam om du inte röjer min identitet.. än iaf.. Man vet ju aldrig vad för slags surfsluskar som kan dyka upp på ens trapp och flåsande fråga efter nån av ens döttrar.. Hurr!!)
/lr 🙂
Var inte orolig, diskretion är en hederssak!
Och vad gäller “vibbarna”, så kände jag heller inga, men jag kanske kan hälsa på dig i din stuga om jag skulle vilja surfa på “Bästkusten”?
Filip
-
Knatte
Gäst22 juni, 2009 vid 05:48Det är ju alltid svårt att veta om det är en seriös förfrågan eller ett skämt, när någon ställer en dylikt fråga:wink:
Det har varit några “skämtsamma” försök på samma variant innan och till slut kommer det fram att det är någon kille som bara skojar lite för att sådana här trådar alltid brukar bli livliga…:tongue:
Men om du kan kan ha överseende med cambers och att alla i 40-års åldern inte sysslar med surfing åt våghållet, så finns det självklart intressenter här på västkusten:cool2:
-
Varför inte starta ett underforum för “Surfkompisar/Surfmentorer/Surfpartners” sökes?
Filip
Det verkar onekligen finnas intresse/nyfikenhet för ett sådant underforum. I vart fall har besöken på min profilsida mångfaldigats explosionsartat det senaste dygnet. Såvitt nu kan bedömas är det, tyvärr, mest manliga besökare:)
Filip
-
Ja den där “senaste besökarna” funktionen är verkligen ett steg mot en fullfjädrad dejtingsite. Kan man inte ta bort den? Min paranoida sida gör att jag inte vill gå in och kolla på andras profiler pga det. Det är lite synd för att kolla in vad andra kör på är en av mina favoritsysselsättningar här.
littlered: jag gjorde själv en liknande lovecomeback för några år sedan. Tufft jobb och det krävs en hel del flyt, men det kan sluta riktigt bra. Humor är något som funkar bra och det har du ju bevisligen. Kör hårt och för att citera: Bär hjälm!
-
@Knatte 554625 wrote:
Det är ju alltid svårt att veta om det är en seriös förfrågan eller ett skämt, när någon ställer en dylikt fråga:wink:
Det har varit några “skämtsamma” försök på samma variant innan och till slut kommer det fram att det är någon kille som bara skojar lite för att sådana här trådar alltid brukar bli livliga…:tongue:
Jag förstår…det var säkert inte “illa menat” av Svenne…Jag har dock tänkt på att ibland kan vissa skriva svar som gör att besökarna här avhåller sig från, och inte vågar, vara personliga, och det är synd tycker jag.
Lycka till med brädsatsningen Svenne, jag lagar gärna mina brädor hos dig när behov uppstår!
Filip
-
Knatte
Gäst22 juni, 2009 vid 06:54filipl;554629 wrote:@Knatte 554625 wrote:Det är ju alltid svårt att veta om det är en seriös förfrågan eller ett skämt, när någon ställer en dylikt fråga:wink:
Jag förstår…det var säkert inte “illa menat” av Svenne…Jag har dock tänkt på att ibland kan vissa skriva svar som gör att besökarna här avhåller sig från, och inte vågar, vara personliga, och det är synd tycker jag.
Lycka till med brädsatsningen Svenne, jag lagar gärna mina brädor hos dig när behov uppstår!
Filip
Jag tänkte inte direkt på någons inlägg eller svar. Men jag tror att många kan vara tveksamma att nappa “öppet” på en sådan ide, även om man skulle vara intresserad pga misstanken att det bara är ett skämt.
Sedan håller jag med om att vissa svar på enkla frågor/inlägg inte är så genomtänkta att säkert gör att vissa undviker att fråga igen eller försöker ta frågorna via PM istället..
Logga in för att svara.