Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Konstgjord kitelagun i varberg!

• roland

Medlem
    26 januari, 2009 vid 14:49

E det inte bättre med en cablepark? om ni nu e så grävkåta………

• haze

Medlem
    26 januari, 2009 vid 14:50

Roland: Kommer ju en cabelpark i Gbg så det räcker väl??

• neven

Medlem
    26 januari, 2009 vid 14:57
    Haze;527407 wrote:
    Roland: Kommer ju en cabelpark i Gbg så det räcker väl??

Eeeh, jasså? Närdå?

• roland

Medlem
    26 januari, 2009 vid 15:03

Coolt! Var?

• haze

Medlem
    26 januari, 2009 vid 15:06

Neven: När allt är klart för Kristjan så klart. Han jobbar ju stenhård på den frågan ju…

• neven

Medlem
    26 januari, 2009 vid 15:13
    Haze;527410 wrote:
    Neven: När allt är klart för Kristjan så klart. Han jobbar ju stenhård på den frågan ju…

Det känns bara som att man inte skall hoppas på att det går att få i hamn om det inte har gjort det efter så här lång tid. Jag har dock ingen aning var i processen det har fastnat. Du kanske vet mer Hasse?

• blackadder

Medlem
    26 januari, 2009 vid 16:59

@Neven 527412 wrote:

Det känns bara som att man inte skall hoppas på att det går att få i hamn om det inte har gjort det efter så här lång tid. Jag har dock ingen aning var i processen det har fastnat. Du kanske vet mer Hasse?

Hasse vet allt…

• haze

Medlem
    26 januari, 2009 vid 17:06

Nope jag vet inte mer än att Kristjian jobbar stenhård på att få igång en Cabelpark i Gbg. Skriv till han och kolla helt enkelt…

• hakisch

Medlem
    26 januari, 2009 vid 23:50
  • skotten

Medlem
    27 januari, 2009 vid 00:52

isnt it cool when someone from 2004 just makes his 23rd post : ) oldskool to the belly.

• roland

Medlem
    27 januari, 2009 vid 01:19

Skicka ett Mejl till Håkan o vänta in svaret………….
    Han har mycket att säga men har lite problem med stavningen!
    Undrar om vinden e bra där lite nära rivern i Paracuru!!!

• kvabbso

Medlem
    27 januari, 2009 vid 13:55
    skotten;527522 wrote:
    isnt it cool when someone from 2004 just makes his 23rd post : ) oldskool to the belly.

Det är precis som dig skotten, skriver bara ett inlägg när man har något viktigt att komma med 😉
    Dessutom tycker jag att det är lite kass att du inte kan skriva på svanska, när du varit här så länge:tongue:

• blackadder

Medlem
    27 januari, 2009 vid 14:09

@kvabbso 527576 wrote:

…lite kass att du inte kan skriva på svanska, när du varit här så länge:tongue:

Haha, det kan ju inte du heller…:grin:

• debkausf

Medlem
    27 januari, 2009 vid 15:36

@hakisch 527518 wrote:

http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2344231&sid=dd3d07b4b4ef3a9f6723e92c696805c7

Jag gillar klart ideen med vatten ballonger, då kan man ha en mobil lagun. Har för mig att det tom. redan finns en färdig produkt för detta ändamål som används för att ringa in oljeutsläpp till havs. Då brukar ju bogserbåtar sköta förankringen.Borde väl bli svårt att få bra förankring på sandbotten men om man hittar ett lämpligt stenrev!!! Då snackar vi!!!

• kvabbso

Medlem
    28 januari, 2009 vid 06:24
    Blackadder;527578 wrote:
    Haha, det kan ju inte du heller…:grin:

chefen kom och störde mitt misskötande av jobbet, då kan det bli så

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Konstgjord kitelagun i varberg!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.