Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Kontaktannons, surfare i Örnsköldsvik

• Kontaktannons, surfare i Örnsköldsvik

Posted by pott on 3 september, 2008 at 19:24

Idag 3/september möttes vi på stranden, du var blond vindsurfare som kört hårt hela dagen, hette förmodligen magnus eller nått. Du var påväg till födelsedags kalas som “aftersurf”.
    Jag Erik och Marc anlände till Gullvik vid femtiden och började pumpa kites trots mojnande vindar.

😀

Nåväl, skämt åt sido, hör av dig med ett privat medelande eller i denna tråd så vi får kontakt med dig, alltid roligt att vara fler som far ut. btw, vi körde några timmar, vinden stabiliserade sig kring 8-9m/s. Ev. far vi ut och kör på fredag kväll igen!

Om någon annan vind- eller kitesurfare från Övik läser detta och också vill göra sällskap så skall ni givetvis höra av er!

chrilleg66 replied 16 years, 3 months ago 3 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • maglu

Member
    5 september, 2008 at 09:37

Jorå, jag heter Magnus, och bifogad bild borde väl vara Erik eller Marc då?
    La in en topic i vanliga vindsurfkonfen härom dagen också http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=60950

• pott

Member
    5 september, 2008 at 20:35

Det är jag. Vinden höll i sig hela kvällen, den av SMHI lovade vinde på 15m/s kom tyvärr inte förren vid tiotiden på kvällen långt efter vi åkt hem…

Idag (fredag) blev det inget pga svikande vind, vi hörs nästa vecka om det ser lovande ut efter jobbet, jag kan som regel komma loss vid tretiden lite beroende på vind och arbetsbelastning… Tyvärr svårt att komma ifrån på dagtid.

• chrilleg66

Member
    8 september, 2008 at 18:42

I morgon blir det Storänget..
    Kommer dra dit efter lunch hoppas fler kommer och ansluter..

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Kontaktannons, surfare i Örnsköldsvik

You must be logged in to create new discussions.