Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Kontaktannonser ala surfare!
-
Kontaktannonser ala surfare!
Publicerad av fredde på 25 april, 2004 vid 10:20Finnes: Ensamhet. Sökes: Tvåsamhet. Jag är en charmig gentleman från mysigaste Värmland ,jag har pengar (34 000:- på sparkonto), bilar (två, vita), hus (myresjöhus, enplan, 115 Kvm, radon testat), enligt andra en rackare på dansgolvet. Söker DIG. En kvinna som fortfarande tror på kärleken och romantiken i en allt kallare och hårdare värld. Vi kramas, gosar, nojsar och kelas. Svar till: Dom sista ljuva åren?
roland_ordf@tonix.mailbox.telia.comJaså Hans här e din täckmantel för att finna en hjärtevänn!
anonym-anvandare svarade 20 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 42 Svar -
42 Svar
-
Namn: Lennart Sundström Ålder: 31 Bor: Vännäs, Västerbotten. Annonsen: Trevliga, positiva kvinna, jag ber dig att beakta följande erbjudande: 3000 kvm norrländsk harmoni med utsikt över Umeälven varav 150 kvm boyta (vedbastu under konstruktion). Undertecknad väntar med öppen famn och ett positivt sinnelag. Mitt motto: problem är till för att lösas.Svar till: Lennart.ivannas@mailbox.swipnet.se
Tank och Slam service dygnetrunt!
-
Du kvinna!
Jag är en Pajala-grabb på 33 höstar som bor i mina föräldrars hus (de är döda). Jag gillar skoteråkning (vann Polcirkelns skotermara förra året), sköna bastubad, bra massage, god mat och ett välstädat hus. Du ska vara runt 20, se bra ut, ha god fysik, vara uthållig och inte ha några kemikalie- eller matallergier. Vill du hänga me på mina skoterrace, gillar djur (kossor) och är beredd att dela vardan med en lantbrukare, då är du rätt kvinna att höra av dej till mej. Främmande språk inget hinder. Svar till snus, mus och brännvinHittade din oxå här på nätet!
-
Efterlyses: Punktsvets, stulen, inbrott i Volvo 164 under OK’s ”gör det själv hall” på Västra Trädgårdsgatan i Sthlm v 8-9. Svetsen är obrukbar utan armar o tång, hittelön. LillF. 010-324 56 73.
-
Kriminolog, sprit- och drogfri enligt andra, författare till boken “kompassen: en liten historik 1974-77″ vill komma i kontakt med kvinna. Skitstora händer ett måste. Svullna underarmar ett plus. Mina intressen: hälsningsfraser och annat! [email=”Kriminolog@sprit_drogfri.com”]Kriminolog@sprit_drogfri.com[/email]
Jag trode du som erfaren kitare ska föregå med gått exempel för oss andra!
-
Man, frånskild, icke-röckare, trettiosex barn fr. tidigare äktenskap, önskar kontakt med madrass som ställer upp på vad som helst. Svar till: lock_pock @hejhej. vante
Inte trode jag de. Att du oxå skulle falla in i kontaktannonsträsket!
-
OESTERRICHER 39/178, kaufm, Angestellter, moechtre Dich, liebe junge dame 25-33. Bin erlich, treu, frolich. Brief mit foto, bitte.
bomsen_bomsen@rocketmail.comTycker det är lite små tarvligt av tyskarna att smutsa ner våra svenska kontakt sidor!
-
Hej, våren kan bli så ensam utan någon att snacka med enligt andra. Jag är 42, lång och härlig, slank enligt andra. Jag vill träffa en kille som ställer upp på det mesta. Intressen: Fotvård och gas. Svar: “Kanske du & jag?”c/o Tapas, Filmhuset, Gärdet..
Men att den var så grov!!!
-
Go å gla, varje da! Jag är en munter liten gök på 68 vårar som är sugen på allt som gör livet värt att leva. QWR 5665 (koppla till Optimist.jpg)
-
Jag är fräsch, spännande och lite lyxig. Jag tar hand om dig. Känn dig trygg hos mig. I utbyte så älskar du mig. Deal? Svar till: Let love rule! (L. Kravitz)
Beer_Student99@lund.university.orgÄr inte säker på att det är du men annonsen gå bra in på din personlighet…
-
Hej hej, jag är en liten inkaindian enligt andra. Sökes: panda att noppra. Svar till: [email=”Inkaindian@vante_.”]Inkaindian@vante_.[/email] vante
Någon som kan stå till svars för den här?
-
Kille, 29, snygg enligt andra vill träffa en tjej i passande ålder. intressen: tacktal, mysiga hemmakvällar, mull. Svar till: Svar till: Graf.Snickars@suburbia.se
Erkänn!!!
-
Att jag inte hittar kvinnan i mitt liv när jag sitter och surfar efter alla er andras kontakter.
Tank och slam!
-
Finnes: Kille, 28. Sökes: 2:a-3:a, äldre stil, end. inom tull. tel: 0411-111111(eft.18.00) eller Kille.28@hotmail.com
Man söker människor inte lägenheter!!!!!
Logga in för att svara.