Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Kontaktannonser ala surfare!

• fredde

Medlem
    25 april, 2004 vid 12:17

Ärade steffoaner,
    Jag ser Dig stående vid en av Dina röda pinnstolar som Du ärvde av Din kära mormor. På köksbordet, några halvätna paltar. Den djupröda lingonsylten, liksom stämningen i övrigt, berättar att Ditt hjärta blöder. Du är ensam. Du är missnöjd. Du öppnar köksfönstret på vid gavel. Du tittar ner. Hur blev det så här? Intensiva överläggningar. Disharmoni mellan förnuft och känsla. Ett djupt andetag. Du blundar. Tystnad. Dimman ligger tät över takåsarna. Sotarnas frejdiga och livgivande knoparmoj har för länge sedan tystnat. Ja, det är helt enkelt påsk, era jävlar. Och någon måste dö.

Men Du hejdar Dig, för Du är av det rätta virket. Du fattar istället pennan och anmäler Dig till denna kontaktsida i hjärtlighetens tecken. Du har helt enkelt blivit Torsk på Steffo!

Enter Ilona. Ja, vi säger att hon heter Ilona, låt oss inte bli för detaljerade nu. Om en vecka är det Ilona som öppnar köksfönstret på vid gavel. Med fladdrande kjoltyg vädrar hon ut doften av nygräddade polska Tapas. Med en vänlig blick som aldrig säger nej hälsas du välkommen till bords. Det ångar fuktigt ur ugnen. Bon appetit!

Nyckeln…
    Mitt namn är Rambo Johnson. Det är jag som är Din ciceron, Din guide. Det är jag som har Nyckeln, Nyckeln till ett meningsfullt liv där Du har initiativet. Jag förstår att Du är förväntansfull. Och svar ja – Din drottning bor på hjärtat av det sköna surfkonfen steffo. GUARANTEED!

Succén fortsätter!
    Jag har arbetat med såna här get-togethers i fyra år nu. Redan första succéåret stod det klart:

Jag kör ett år till!

Ett år blev två år och hoppsan! Hon kan gå nu! Ja, nästa år firar Steffo AB faktiskt femårsjubileum.

Glada kvinnor. Fina kvinnor. Dina kvinnor!
    Det är med ett vibrerande kärlekspatos som jag garanterar Dig en upplevelse utöver det normala. Du bor på kitekonfen, denna pittoreska, fullständigt underbara lilla länk på steffo. Det är också där som Du möter Din kvinna. Mitt urvalsprogram är unikt. Med disciplinerad precision vallas objekten runt efter en modell som gör att Du aldrig förlorar initiativet.

Siffrorna talar till din fördel!
    30-40 st. kvinnor väntar här på steffo. GUARANTEED! Mindre kullar än så accepteras inte. Det ger varje resesällskap ett ratio på 1:3. Alternativa relationslösningar saknas således inte.

Jag ser Dig stående vid en av Dina röda pinnstolar som Du ärvde av Din kära mormor. Ilona hälsar dig välkommen till bords. Med en blick som säger ”Jo, jo!” sätter Du Dig ner. Ilona börjar prata polska. Hon pratar väldigt fort. Och högt. Du är inte ensam längre. Därför nöjd.

Ja, därför nöjd…

Välkommen!

Rambo Johnson, VD
    Steffo AB

Här var visst spindeln i nätet oxå!!! Eller rättare sagt på nätet!!!

• fredde

Medlem
    25 april, 2004 vid 12:20

No hard feelings boys and girl!!!

Okej jag var inne och klampade på fel ställe…

Tank och slam!

• styret

Medlem
    25 april, 2004 vid 19:35

blev så inspirerad så jag slog en flukt på torsk på tallin nyssens. tacl för ett ypperligt tips att fördriva en sönda med.

• roland

Medlem
    25 april, 2004 vid 20:20

Din djävla Lennart du har snott allt! inget kommer bli som för! aldrig mer ska du få åka på min röv vi som delade allt å lite till!
    Fann det måste tagit dig flera timmar att knåpa ihopa doma inläggen

• fredde

Medlem
    28 april, 2004 vid 17:59

Gå och lägg dig o ronka, Roland!

• roland

Medlem
    28 april, 2004 vid 21:25

bingo

• kitefredrik

Medlem
    29 april, 2004 vid 10:36

Eeeeeedaaaa? Eeeeeedaaaa?

• fredde

Medlem
    29 april, 2004 vid 17:16

Baltiska benrangel, belka undernärda och trätänder!

Tank och slam service dygnet runt!

FF

• fredde

Medlem
    29 april, 2004 vid 17:22

Roland…

Har du slängt en cementblandare längre än 50 meter???
    Har du satt på en chilensk städtant så trosorna åkte med in??
    Neeheeee…. Då e du la en kärring!!!!

• roland

Medlem
    30 april, 2004 vid 18:26

ÅK TAXI FÖR HELVETE I RESTEN AV DITT LIV!

• fredde

Medlem
    16 maj, 2004 vid 00:41

Ja efter mina tvåhundrafjorton lektioner är det ingen bilskolelärare som vill ta emot mig….. hoppar på kittesurfing nu….

• roland

Medlem
    18 maj, 2004 vid 21:04

ja vad gör du annars då? vet du vad du har vunnit

• fredde

Medlem
    20 maj, 2004 vid 20:14

har det något med godis att göra???

• roland

Medlem
    21 maj, 2004 vid 12:34

välkomen till göteborg

• fredde

Medlem
    21 maj, 2004 vid 20:30

De e humor, de e humor.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Kontaktannonser ala surfare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.