-
Köp RIKTIGA grajjor…
Lite medlidande tack!
Fy faen!
Lyckades få några timmar över i dag: strålande sol, 7-8m/s, 50cm lagom packad snö och endast 3-4 minusgrader!
En sådan dag man bara har en eller två om året här…Då händer det som absolut inte får hända
Riggar upp min EH (den enda jag hadde hemma nu) och ska bara pumpa leadingedge…
Då går PUMPJÄVELN av, nere innuti pumpen… när jag sedan ska avreagera mig “lite” och sparkar till på den så blir det bara flisor av hela pumpen….
Alltså den billiga jevla skitpumpen(gula) som följer med EH-kitsen tål inte vinter!Då står man där en söndag med linorna riggade, allt klart och inga fler pumpar hemma, hadde 3st bara för nån vecka sedan
Jag har tidigare kört på vintern med dom gråa pumparna, bl.a OceanRodeo har dom, utan några som helst problem och även i kallare väder…
Så summa av detta är att inte köpa nått jevla skit!, det kan förstöra den bästa dagen på året
Nu e det så att EH gör jevligt sköna kites men bommarna och den här pumpen e faen skit
NU vill jag inte höra nått jevla fjantinlägg från någon “fisåkande foilpensionär” om hur bra det e att slippa pumpa, inte på humör för det… för jag e hellre utan surf än fjantar omkring me den luftmadrass i linorna
Logga in för att svara.