Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp RIKTIGA grajjor…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 februari, 2005 vid 23:12

Gul pump confused.gif….har ett par EH men alltid fått med den grå pumpen..hmm..

• walle

Medlem
    28 februari, 2005 vid 09:43

Svar till:

Gul pump confused.gif….har ett par EH men alltid fått med den grå pumpen..hmm..

[/ QUOTE ]
    den e gul och lite längre… har alltid haft gråa pumpar förut och dom har hållt confused.gif

• niklas82

Medlem
    28 februari, 2005 vid 09:46

Har stött på problem med alla pumpar som görs…. och tycker inte edn gula eh pumpen är sämre än någon annan… har däremot haft sönder 3 ocean rodeo pumpar och tycker ändå att dom är bra.. pumpar är slitgrejor som går sönder efter ett tag… men vissa vill göra en värdslig sak av allt smått skit..

alla har väl för fan tatt sönder pumpar.. har nog själv som sagt gått igenom alla märkena…

men för walle palle hängballe så måste allt komma färdigt kittat och med alla världens lösningar på saken annars ska det juh gärna moddas o trixas.. byg din pumpfan själv i din ugn eller nått…

en som är trött på alla dina små oväsentliga inlägg

denna gick inte sönder DSC01545.jpg

• stebe

Medlem
    28 februari, 2005 vid 09:52

Men skit i o läs dem då….. tongue.gif

och tack för alla dina ovärderliga bidrag här på steffo

• walle

Medlem
    28 februari, 2005 vid 09:57

Svar till:

Har stött på problem med alla pumpar som görs…. och tycker inte edn gula eh pumpen är sämre än någon annan… har däremot haft sönder 3 ocean rodeo pumpar och tycker ändå att dom är bra.. pumpar är slitgrejor som går sönder efter ett tag… men vissa vill göra en värdslig sak av allt smått skit..

alla har väl för fan tatt sönder pumpar.. har nog själv som sagt gått igenom alla märkena…

men för walle palle hängballe så måste allt komma färdigt kittat och med alla världens lösningar på saken annars ska det juh gärna moddas o trixas.. byg din pumpfan själv i din ugn eller nått…

[/ QUOTE ]
    en till som missförstått mig…

Jag var arg för att ha missat en fin dag och klankar inte ner på något märke!

utan rekomenderar bara alla att vara förberedda och ha extra grejjor hemma!
    En sådan simpel sak som en trasig pump förstörde min surfdag och det e fan inte kul om man som jag bara har tid att surfa nån helg då och då…

Men om du tycker dettta var ett av “mina små oväsentliga inlägg” så bör du nog läsa allt igen …eller inte tongue.gif

• george_jung

Medlem
    28 februari, 2005 vid 11:14

hahaha, szön!

• samhansson

Medlem
    28 februari, 2005 vid 13:23

haha, bara blablabla från den snackasurfaren

• niklas82

Medlem
    28 februari, 2005 vid 16:17

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]
    en till som missförstått mig…

Jag var arg för att ha missat en fin dag och klankar inte ner på något märke!

utan rekomenderar bara alla att vara förberedda och ha extra grejjor hemma!
    En sådan simpel sak som en trasig pump förstörde min surfdag och det e fan inte kul om man som jag bara har tid att surfa nån helg då och då…

Men om du tycker dettta var ett av “mina små oväsentliga inlägg” så bör du nog läsa allt igen …eller inte tongue.gif

[/ QUOTE ]

lungt då juh.. men det blev väl ändå en märkesfråga….
    och du var vansinnig på att skiten inte höll och inte för att du inte tatt med dig en extra pump.

• kaiser

Medlem
    28 februari, 2005 vid 16:19

Tyckte oxå d verkade som d var eh som fick kängan för att pumpen gick sönder, men utan alla onödiga inlägg skulle steffu juh inte funnits

• walle

Medlem
    28 februari, 2005 vid 16:36

okej då…

EH e bra grajjor!

Plastpumpar e skit i kyla!

Jag kommer inte va utan pump nån mer gång och jag hoppas ingen annan av er missar en kanondag på grund av nått liknande!

…förlåt om jag rörde till det i min ilska tongue.gif

• patrikol

Medlem
    28 februari, 2005 vid 18:26

Skit i gnällspikarna Walle och fortsätt komma med finurliga lösningar! smile.gif

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 18:44

du har varit lite gnällig de sista mannen, e de bara för att du har gått å blitt strandbitch på senare år? grin.gif

• brickan

Medlem
    28 februari, 2005 vid 19:44

Svar till:

du har varit lite gnällig de sista mannen, e de bara för att du har gått å blitt strandbitch på senare år? grin.gif

[/ QUOTE ]
    Snacka om lågt lägre än glocalnet grin.gif

• kaiser

Medlem
    28 februari, 2005 vid 19:56

Honan du hade med härförleden gnällde någe om att du hade fått problem med potensen…

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2005 vid 20:03

haha… hur fan vet hon de? de e ju bara dig jag varit me sen dom problemen uppstod.. humm, ungefär samtidigt som jag började va med dig förresten…. tongue.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp RIKTIGA grajjor…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.