-
Köpa beg. kite till flickvännen
Någon som har en kite som inte är äldre än 2010 komplett under 5000:- och bor i närheten av Helsingborg så hojta till!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa beg. kite till flickvännen
Någon som har en kite som inte är äldre än 2010 komplett under 5000:- och bor i närheten av Helsingborg så hojta till!
Har en 9 kvm Flexifoil Proton 2011 som jag köpte ny i början av juni i år 2012, d v s är i nyskick (inga som helst skador).
Tänkte först jag skulle byta mina mindre storlekar 5, 7 och 9 Hadlow Pros mot Protoner istället men har ångrat mig. Efter att ha lärt mig köra Ferrari så kunde jag inte gå tillbaka till Volvo liksom;-).
Hon kan få den komplett med bom & linor, väska, splirrans pump och lagningssats etc för 4000:-
Jag kommer att åka till Höllviken i v 29, men ska även till Halmstad nu på lördag och om det vill sig väl till Dalen om vinden blir nv.
Mobil: 0727236490
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa beg. kite till flickvännen
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.