Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa begagnat
-
Köpa begagnat
Publicerad av macke_lindgren på 22 april, 2003 vid 11:40Hallå allihopa!
Jag skulle vilja veta om det finns något bra ställe att köpa begagnade kiteprylar runt Västerås.
Jag är i första hand ute efter en bräda och våtdräkt.
mvh Markusmalmsten svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
tjena
pluggar i e-tuna och jag samt en vän kitear och jag undrar vart man håller till någaonstans i v-ås vi har varit där och tittat lite men du vet säkert något bättre ställe. du kan väl höra av dig om du skall ut när det blåser.
du kan nå mig på 0707-10 49 29 el. ornerud@spray.se
-
http://www.Kitesurferen.dk!!!! de är billiga som fan också med tanke på att du köper av en dansk marknad där priserna är i utgångsläge mycket lägre!
i sverige finns det knappt någon begagnad marknad…!
endast här å gulasidorna typ!!!! -
Mmmm
Billigt som faan i Danmark är väl att ta i med tanke på den Svenska kronans enorma värde.
Då jag kollat priserna där med de som är hemma och räknat om de danska priserna så blir det i stort sätt samma pris
Så gör som du vill men jag tycker att det dyker upp en del intressanta objekt här. Om du går igenom hela säljlistan kan du köpa en hel utrustning begagnad för ett bra pris.
/Freddan
-
Jo, man luras lätt av priserna i danmark. Men någon krona kan man nog tjäna här och där. Tänkte bara om det finns något ställe häromkring dit man kan åka och kolla lite på grejor eftersom jag inte är säker på vad jag vill ha.
Jag har hittat en del intressanta grejor här på forumet men inte riktigt bestämt mig än. Men man börjar ju bli sugen nu så jag måste komma till skott!!
Men tack för era tips iaf, kom gärna med fler!
Mvh Macke
-
Tjenare! Hur många är ni som håller på i stchlm? Vart håller ni till? Undrar bara eftersom jag inte riktigt kommit igång på vatten än och behöver säkert alla tips jag kan få. Det är ju bara en timmes bilresa så jag kanske kan komma nån helg och lära mig lite?
Finns det ingen som säljer ”begade” kite prylar i Stockholm?
Mvh Macke
-
släng in frågan på sthlm kiteboardklubbs forum så får du nog fler svar…
http://www.stockholmkite.org
/fredrik a -
Hej.
Emaila mig på jonas.malmsten@transit.se så ska jag berätta om mina beggade grejjer och demo brädor du kan få bra pris på i stockholm./Jonas
Logga in för att svara.