Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa billig elekronik på Marqarita?

• Köpa billig elekronik på Marqarita?

Publicerad av zehlertz på 10 november, 2003 vid 18:14

Åker strax ner till marqarita o funderar lite på vad som är billigt där nere.

Tydligen så har ju priserna sjunkt med närmare 50% det senaste året o redan innan skulle guld o pärlor vara billigt.

Men hur är det med tex videokameror osv?

Är det bättre att köpa en innan man sticker ner e´ller ska man chansa på att köpa en där nere?

Hade vart kul med info från nån som vart där nere….eller av nån annan som vet…

endy svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • jojosurf

Medlem
    10 november, 2003 vid 21:19

Undrar också……
    Vi ska dit under dec/jan…

Ses kanske om där samma tid..

/Jojo..

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2003 vid 07:49

Det masta ar billigare i gamforelse mot tex Stockholm/London. Tyvarr maste man nog anda saga att sedan det politiska laget i Venezuela forsamrats har importmojligheterna av varor oxsa forsvarats = priserna har hojts kraftigt. Allt finns tillgangligt i USD men inte nodvandigtvis billigt. Det ar ju mojligt att laget forbattrats, USD ar ju svagare mot SEK idag an vad den var nar jag var dar senast (Haj-attacken innan pasken)

Mitt tipps ar att ta med sig USD for att vaxla tex hos Osterikarn i El yaque, gav en klart overlagsen vaxel kurs samt var ”saker”.

• zehlertz

Medlem
    11 november, 2003 vid 18:44

kanske lika bra att pipa iväg o köpa nåt här innan man drar då…

nån som har ett bra tips på dv-kamera för ca 6000:- ?

gärna ngn där det finns möjlighet att köpa till vattenhus längre fram…

• endy

Medlem
    11 november, 2003 vid 19:22

Om jag hade köpt en, är dock lite av sony fantast så hade jag kikat på trv-33:an, de saknar dock lite zoom men annars tror jag de är super
    http://www.netonnet.se/section.asp?sid=38&did=0

• skywalker

Medlem
    11 november, 2003 vid 20:59

Rekommenderar att köpa här. Lättare när det gäller garantier och sånt.

Köpte denna för ett tag sedan. Enkel men med bra pris och den duger utmärkt till mig…

http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/camcorders/145385/details

• zehlertz

Medlem
    12 november, 2003 vid 13:28

hmmm…tack för tipset, o som vanligt ngt dyrare än man tänkt sig =)

Är det bara DVD kameror som man kan redigera på kameran eller även DV i den klassen jag skickat på?

Vad är det viktigaste i kvaliteten att kolla efter…visst pixlar o zoom, men vilken nivå kan man nöja sig med, utan att göra för mkt avkall på kvaliten??

• endy

Medlem
    12 november, 2003 vid 13:48

SÅNY SONNY är det du skall kolla efter wink.gif

Jämför kamerorna så får du ett humm om skillnaden, t.ex har 33:an och 22:an minneskort där du kan spara bilderna och på 33:an är upplösning betydligt högre än på 22:an

Men Sony är ju aningens dyrare än andra märken, iofs är de enligt mig marknadsledande.

Mycket koll innan man köper, så är det
    Lycka till

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa billig elekronik på Marqarita?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.