Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kopa brada i Tarifa

• Kopa brada i Tarifa

Publicerad av m01perma på 3 mars, 2004 vid 10:07

Hola
    Jag ar nere i sodra spanien for tillfallet for att surfa.
    Tankte att jag skulle kopa en utrustning har nere, i Tarifa.
    Tittade runt lite igar och konstaterade att det nastan bara fanns kitesurfing prylar.
    Jag skulle helst vilja kopa en begnagnad utrustning som jag kan ta tillbaka till sverige. Ar det nagon som har varit dar nere och vet var man far tag pa en lattast.

Jag hittade nagra custom brador for 400 – 600 euro, men det kanns lite riskabelt att kopa “test” brador, hade hellre kopa ett marke som jag vet om.

gurra1978 svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • hakuna

Medlem
    3 mars, 2004 vid 10:27

Du kan hålla utkik efter min bror Ulrik i hans vita VW-buss med svenska plåtar, han var i Tarifa förra veckan, nu är han nog i Cadiz för att åka över till Teneriffa.
    Hör av dig med SMS till +46707511764 eller mailto:surferdude_46@hotmail.com
    Hans resdagbok finns här:
    http://www.resedagboken.com/travel.asp?id=8207

• adde

Medlem
    3 mars, 2004 vid 11:08

Mittemot macken inne i Tarifa (CESPA?) på huvudgatan (I början av Tarifa om man kommer norrifrån ligger en butik med rätt mkt Starboard prylar. Annars har GUN Pro shop nya starboard och lite av varje beggat. Om du åker norrut från tarifa så är det nog första avfarten åt höger när du kommit ut på Cadiz vägen (följ skylltarna).

Är det något speciellt marke du ar ute efter?

/adde

• gollum

Medlem
    3 mars, 2004 vid 11:34

Aloha
    För mig funkade det att köpa av dem som bor på campingarna. Många säljer när dom skall hem och billigt!
    Häng löst

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2004 vid 11:41

Har varit i affären funworks för ett tag sedan.Seriös ägare. JJ

• m01perma

Medlem
    5 mars, 2004 vid 09:53

jag kommer nog att kopa nagot som funkar i sverige, ca 80-100l och med segel 4,7 till 6 m….
    Lite trakigt att komma hit och se att kitesurfingen nastan har slagit ut windsurfingen….

• anonym-anvandare

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:56

jag finns pa nummer +34645029660.
    kanske kan fa tag pa beg prylar. ring om du har lust.
    mvh: bjorn

• anonym-anvandare

Medlem
    6 mars, 2004 vid 15:35

Svar till:

Lite trakigt att komma hit och se att kitesurfingen nastan har slagit ut windsurfingen….

[/ QUOTE ]

Jag förstår inte varför du bryr dig eller tycker att en sådan sak är tråkig??? Fråga dig själv iställlet vad DU tycker är roligast, vad andra surfar på spelar väl ingen roll så länge man själv tycker att det man surfar på är roligast eller bäst, kalla det vad man vill!?

Tycker det finns många windsurfare som har en taskig attityd gentemot kiteare vilket man skulle kunna likna med surf-rasism(tänk på det ni som gnällde på han John_J_Rambo)! Vafan surfa och var glad istället, vad du har under fötterna spelar väl ingen roll så länge det känns bra och du har kul med det du gör!

/M

• gurra1978

Medlem
    7 mars, 2004 vid 18:26

Finns det fler bilder på inredningen? Det verkar seriöst byggt. Alltid kul att kolla på folks surfbussar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kopa brada i Tarifa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.