Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa Da Kine hängsele i Sverige?

• Köpa Da Kine hängsele i Sverige?

Publicerad av anonym-anvandare på 20 juni, 2003 vid 23:28

Finns det någon som säljer DaKines hängselar i Sverige? Tänker främst på TermoForm eller Nexus. Eller skall man köpa den någon annanstans typ Tyskland eller Danmark?

roy svarade 21 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2003 vid 09:29

Jag har en helt ny och oanvänd DK Thermoform strl S till salu.
    /Christian 0708-899 788 (Sthlm)

• calle_b

Medlem
    22 juni, 2003 vid 11:58

Beli Marin i sthlm säljer dessa.

Good luck

• racso

Medlem
    22 juni, 2003 vid 12:03

Hittade heller ingen Da kine, så då gick jag och köpte Pro Limits Team Wave, och den är inte alls dum, tillochmed förbannat skön! Et trés beau!

Aloha/Oscar

• imported_macts

Medlem
    22 juni, 2003 vid 12:33

Misstänker att Seafun i Gävle säljer. tel 026 684040

• roy

Medlem
    22 juni, 2003 vid 19:16

Jupp! Seafun har DaKine-sele, jag köpte en gul som matchar min e-large grin.gif grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa Da Kine hängsele i Sverige?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.