Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Köpa eller hyra utrustning Tarifa (november)

• Köpa eller hyra utrustning Tarifa (november)

Publicerad av rrbjorn på 3 november, 2014 vid 20:17

Ska ner till Puerto Banus 10 dagar i mitten av november och har tänkt ta med mig utrustning för att köra när man känner för.

Alternativet är köpa/hyra utrustning i Tarifa

– Någon som kan tipsa om ställe/site man kan köpa begagnade grejer i Tarifa?

Andra tips på vad resten av fam kan göra där?

sailortrash svarade 10 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • sailortrash

Medlem
    4 november, 2014 vid 08:19

du har ju club mistral för vindsurfing…antagligen största stället i eu. man kan hyra på. 1 vecka ligger på ca 300 Eur. tror jag. de har även ngt liknande för kite där i Tarifa. Jag siktar på att åka ner nästa sommar, vet inte hur vindarna är i november.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Köpa eller hyra utrustning Tarifa (november)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.