Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa första grejjerna.
-
Jag måste nog ta och prova cabrina igen.. För min bild är lite sådär. Men det var ju länge sedan jag prova nått från Cabrina. Men idag är det säkert bra grejor det med.
-
Jadu farfar, de verkar funka fint för att hoppa och göra tabletops med =)
-
yeah its always good to have a feel around… well unless you are experienced : )
-
sourra;539461 wrote:Jadu farfar, de verkar funka fint för att hoppa och göra tabletops med =)
Correction: det är debbie som gör tabletops.
-
Blackadder;539490 wrote:Correction: det är debbie som gör tabletops.
…vrida upp ärslet som man brukar säga…
-
Vad är farfars trick då? Ormen du har ju i alla fall kiteloop to kabang som din signatur =)
-
sourra;539500 wrote:Vad är farfars trick då? Ormen du har ju i alla fall kiteloop to kabang som din signatur =)
Haha… Jag har aldrig tänkt på deras logga på det viset. Du tänker utanför lådan. Vi är tricklösa jag och kvabbso, så när som på lite backrolls och transitions.
-
one more beginner put thru the mental body drag. If he can get thru this he may get his gear and get out on the water.
Get yourself 2 kites, a new bar and lines, a board, a wetsuit, some booties, a helmet and just get out there. Most of us here learned on gear at least 3+ years old- much of it was crap. These days most is not.
In 2 seasons you will want to buy all new gear.
-
TomW;539531 wrote:one more beginner put thru the mental body drag. If he can get thru this he may get his gear and get out on the water.
Get yourself 2 kites, a new bar and lines, a board, a wetsuit, some booties, a helmet and just get out there. Most of us here learned on gear at least 3+ years old- much of it was crap. These days most is not.
In 2 seasons you will want to buy all new gear.
Yeah, get some booty and you’ll be sorted:grin:
-
Blackadder;539490 wrote:Correction: det är debbie som gör tabletops.
Vem är debbie??
-
skotten;539559 wrote:what is bootie?
almost plural of booty
-
tack för all hjälp grabbar… nu e det så att jag bor i stockholm… så det e en bit till varberg… .men en roadtripp gör jue bara saken roligare;) o vad gäller att testa grejjerna… lite orolig e man jue att man ska crahsa sönder alltihop. vad fins det för garantier o sån om man skulle vilja testa på ett sådant event? nåt eller nåra events lär man dyka upp på innan man köper grejjer. Ni har fått mig att vilja testa mig fram.
o vad gäller cypern så e det självklart att jag kommer att raportera o logga ställen där.
Logga in för att svara.