Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa första grejjerna.

• skejtar_henke

Medlem
    8 april, 2009 vid 12:55

Jag måste nog ta och prova cabrina igen.. För min bild är lite sådär. Men det var ju länge sedan jag prova nått från Cabrina. Men idag är det säkert bra grejor det med.

• sourra

Medlem
    8 april, 2009 vid 13:24

Jadu farfar, de verkar funka fint för att hoppa och göra tabletops med =)

• skotten

Medlem
    8 april, 2009 vid 15:29

yeah its always good to have a feel around… well unless you are experienced : )

• blackadder

Medlem
    8 april, 2009 vid 15:50
    sourra;539461 wrote:
    Jadu farfar, de verkar funka fint för att hoppa och göra tabletops med =)

Correction: det är debbie som gör tabletops.

• blackadder

Medlem
    8 april, 2009 vid 15:50
    Blackadder;539490 wrote:

…vrida upp ärslet som man brukar säga…

• sourra

Medlem
    8 april, 2009 vid 15:58

Vad är farfars trick då? Ormen du har ju i alla fall kiteloop to kabang som din signatur =)

• blackadder

Medlem
    8 april, 2009 vid 16:52
    sourra;539500 wrote:
    Vad är farfars trick då? Ormen du har ju i alla fall kiteloop to kabang som din signatur =)

Haha… Jag har aldrig tänkt på deras logga på det viset. Du tänker utanför lådan. Vi är tricklösa jag och kvabbso, så när som på lite backrolls och transitions.

• skotten

Medlem
    8 april, 2009 vid 17:31

dont stop you guys smiling though : ) and we love that

• tomw

Medlem
    8 april, 2009 vid 18:07

one more beginner put thru the mental body drag. If he can get thru this he may get his gear and get out on the water.

Get yourself 2 kites, a new bar and lines, a board, a wetsuit, some booties, a helmet and just get out there. Most of us here learned on gear at least 3+ years old- much of it was crap. These days most is not.

In 2 seasons you will want to buy all new gear.

• blackadder

Medlem
    8 april, 2009 vid 18:23
    TomW;539531 wrote:
    one more beginner put thru the mental body drag. If he can get thru this he may get his gear and get out on the water.

Get yourself 2 kites, a new bar and lines, a board, a wetsuit, some booties, a helmet and just get out there. Most of us here learned on gear at least 3+ years old- much of it was crap. These days most is not.

In 2 seasons you will want to buy all new gear.

Yeah, get some booty and you’ll be sorted:grin:

• kvabbso

Medlem
    8 april, 2009 vid 19:04
    Blackadder;539490 wrote:

Vem är debbie??

• skotten

Medlem
    8 april, 2009 vid 19:08

what is bootie?

• blackadder

Medlem
    8 april, 2009 vid 21:00
    kvabbso;539557 wrote:
    Vem är debbie??

debkåusf

• blackadder

Medlem
    8 april, 2009 vid 21:01
    skotten;539559 wrote:
    what is bootie?

almost plural of booty

• chant007

Medlem
    8 april, 2009 vid 22:10

tack för all hjälp grabbar… nu e det så att jag bor i stockholm… så det e en bit till varberg… .men en roadtripp gör jue bara saken roligare;) o vad gäller att testa grejjerna… lite orolig e man jue att man ska crahsa sönder alltihop. vad fins det för garantier o sån om man skulle vilja testa på ett sådant event? nåt eller nåra events lär man dyka upp på innan man köper grejjer. Ni har fått mig att vilja testa mig fram.
    o vad gäller cypern så e det självklart att jag kommer att raportera o logga ställen där.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa första grejjerna.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.