Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa GoPro HD, var billigast?

• pjoter

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 05:31

hjälmfästen att klistra fast ingår i båda kiten, liksom fästen att klistra på platta föremål. Dom ska däremot vara för klena för surf har jag hört. Finns ett företag som kallas typ kitehero som säljer kiteanpassade fästen, både till bräda i fenhålen och till kitelinorna om man inte orkar mecka själv.

• blizzy

Medlem
    4 november, 2010 vid 22:28

Tack för tipset om http://www.bhphotovideo.com/ Pjoter.
    De har kameran för 299$ och man får med ett 50$ presentkort. Det räckte till ett extrabatteri, stativfäste och 16gb minneskort, som tillsammans hade kostat typ 800kr extra här i Sverige och det var gratis där =)
    Hoppas på lite sol nån dag så man kan dra ut o filma! =)

• pjoter

Medlem
    5 november, 2010 vid 06:10

varsegod. 🙂

Det var den dealen jag utnyttjade till minneskort och surffäste. 🙂

• emerson

Medlem
    5 november, 2010 vid 09:08

Blizzy: Vad blev totalpriset med frakt och ev tull?

funderar på att beställa en själv

• emerson

Medlem
    5 november, 2010 vid 09:15
    Blizzy;638542 wrote:
    Tack för tipset om http://www.bhphotovideo.com/ Pjoter.
    De har kameran för 299$ och man får med ett 50$ presentkort. Det räckte till ett extrabatteri, stativfäste och 16gb minneskort, som tillsammans hade kostat typ 800kr extra här i Sverige och det var gratis där =)
    Hoppas på lite sol nån dag så man kan dra ut o filma! =)

Vad blev totalpriset i kronor med frakten och hur gick det med tullen?

Funderar att beställa en själv

• blizzy

Medlem
    5 november, 2010 vid 14:21

Ingen frakt, köper den på plats. Så priset blev 299$ = 2100kr för Helmet HD, 16gb minne, extrabatteri, stativfäste.

• skotten

Medlem
    5 november, 2010 vid 23:59

how long did you guys have to wait after it being ordered for it to arrive? swe vs utlandet? och vilken leverantör

• pjoter

Medlem
    6 november, 2010 vid 17:27

jag la min order hos arbetskompisen på onsdagen innan hon åkte, sen var det en superstor judisk helg som gjorde att det tog lite tid innan hon fick köpt den, sen fick jag den andra måndagen efter. Så lite över 2v för mig. Men det beror ju lite på när personen du beställer genom har sin flygresa bokad. 🙂

• acemattias

Medlem
    6 november, 2010 vid 18:05

A regular mail order from the states takes usually about 2-3 veeks to be delivered.

• blizzy

Medlem
    6 november, 2010 vid 18:07

Jag beställde med deras gratisfrakt som körs av UPS, tror den heter UPS 3day. Beställde på onsdag och fick den på fredag, så gick väldigt snabbt! GoPro själva skriver att de tar extra lång tid att leverera till usas östkust men BH lyckades göra det på 2 dagar så var lätt värt att beställa av dom (plus giftcardet också så klart).

• pripps

Medlem
    6 november, 2010 vid 19:28

Har en kompis som skall till bh nästa vecka ! Brukar dom ha gopro på lager ?

• blizzy

Medlem
    7 november, 2010 vid 11:57
    pripps;638729 wrote:
    Har en kompis som skall till bh nästa vecka ! Brukar dom ha gopro på lager ?

Ingen aning =( Snacka med dom, dom har en jättebra live-support chatt :santa:

• pjoter

Medlem
    9 november, 2010 vid 07:52

Har dom säkert. Det stället ska vara helt sjukt!

• sourra

Medlem
    9 november, 2010 vid 11:28

Dock får du lägga på ett gäng % i store-tax när du handlar över disk eller gör weborder med leverans inom samma delstat. Tror det var 5 eller 7%.

• pripps

Medlem
    9 november, 2010 vid 19:00

Nån som vet hur snabbt minneskort man behöver

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa GoPro HD, var billigast?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.