Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa GoPro HD, var billigast?
-
hjälmfästen att klistra fast ingår i båda kiten, liksom fästen att klistra på platta föremål. Dom ska däremot vara för klena för surf har jag hört. Finns ett företag som kallas typ kitehero som säljer kiteanpassade fästen, både till bräda i fenhålen och till kitelinorna om man inte orkar mecka själv.
-
Tack för tipset om http://www.bhphotovideo.com/ Pjoter.
De har kameran för 299$ och man får med ett 50$ presentkort. Det räckte till ett extrabatteri, stativfäste och 16gb minneskort, som tillsammans hade kostat typ 800kr extra här i Sverige och det var gratis där =)
Hoppas på lite sol nån dag så man kan dra ut o filma! =) -
varsegod. 🙂
Det var den dealen jag utnyttjade till minneskort och surffäste. 🙂
-
Blizzy: Vad blev totalpriset med frakt och ev tull?
funderar på att beställa en själv
-
Blizzy;638542 wrote:Tack för tipset om http://www.bhphotovideo.com/ Pjoter.
De har kameran för 299$ och man får med ett 50$ presentkort. Det räckte till ett extrabatteri, stativfäste och 16gb minneskort, som tillsammans hade kostat typ 800kr extra här i Sverige och det var gratis där =)
Hoppas på lite sol nån dag så man kan dra ut o filma! =)Vad blev totalpriset i kronor med frakten och hur gick det med tullen?
Funderar att beställa en själv
-
Ingen frakt, köper den på plats. Så priset blev 299$ = 2100kr för Helmet HD, 16gb minne, extrabatteri, stativfäste.
-
how long did you guys have to wait after it being ordered for it to arrive? swe vs utlandet? och vilken leverantör
-
jag la min order hos arbetskompisen på onsdagen innan hon åkte, sen var det en superstor judisk helg som gjorde att det tog lite tid innan hon fick köpt den, sen fick jag den andra måndagen efter. Så lite över 2v för mig. Men det beror ju lite på när personen du beställer genom har sin flygresa bokad. 🙂
-
A regular mail order from the states takes usually about 2-3 veeks to be delivered.
-
Jag beställde med deras gratisfrakt som körs av UPS, tror den heter UPS 3day. Beställde på onsdag och fick den på fredag, så gick väldigt snabbt! GoPro själva skriver att de tar extra lång tid att leverera till usas östkust men BH lyckades göra det på 2 dagar så var lätt värt att beställa av dom (plus giftcardet också så klart).
-
Har en kompis som skall till bh nästa vecka ! Brukar dom ha gopro på lager ?
-
pripps;638729 wrote:Har en kompis som skall till bh nästa vecka ! Brukar dom ha gopro på lager ?
Ingen aning =( Snacka med dom, dom har en jättebra live-support chatt :santa:
-
Dock får du lägga på ett gäng % i store-tax när du handlar över disk eller gör weborder med leverans inom samma delstat. Tror det var 5 eller 7%.
Logga in för att svara.