Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa i Sverige eller i Spanien

• Köpa i Sverige eller i Spanien

Publicerad av mejner på 11 oktober, 2007 vid 14:22

En polare och jag ska ner till Costa de la Luz (södra Spanien) en månad i vinter. Han ska köpa ett helt kit och jag ska köpa ny (eller begagnad) bräda. Vart hittar vi bäst priser?

Skulle gärna stödja våra svenska återförsäljare men ja… finns alltid hål att stoppa pengarna i.

gh0st svarade 17 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • nic

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 18:59

Möjligt att du tjänar en krona eller förlorar en krona. Bättre att du får bra kontakt med en säljare i Sverige säger jag.

Dessutom, utomlands fattar ju säljaren snabbt att du inte har något val utan antagligen måste köpa. Inget bra utgångsläge.

nic

• gh0st

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 19:15

Säljer en nästan oanvänd Nobile Shinn 2006 131×39.5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa i Sverige eller i Spanien

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.