Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Köpa i Tyskland
-
Köpa i Tyskland
Publicerad av hans01 på 29 november, 2006 vid 07:09Hej
Jag har hittat en internetbutik i Tyskland som ger riktigt bra priser på 2006 års modeller. Adress “eveline@windsurf-silbersee.de”
Har någon handlat där och fungerade köp/transport bra i så fall?
Hans
majo svarade 18 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Oregistrerad
Gäst29 november, 2006 vid 13:10vad är webbadressen? Du har enbart givit mail-adressen!
-
Oregistrerad
Gäst29 november, 2006 vid 13:35Hört talas om Google..?
-
Det var den tråkigaste sidan jag sett på länge….men kanske därför dom är billiga 😉
-
Oregistrerad
Gäst29 november, 2006 vid 16:26ge något pris exempel då, på sidan har de bara nypris o så får man ju fråga efter priset som ligger på de äldre brädorna nu
-
hans01 wrote:Hej
Jag har hittat en internetbutik i Tyskland som ger riktigt bra priser på 2006 års modeller. Adress “eveline@windsurf-silbersee.de”
Har någon handlat där och fungerade köp/transport bra i så fall?
hans
Dåligt med “ring så får du priser på 06orna”. jag gick igenom troligen alla tyska windsurfhemsor för några månader sen. Fanns nog 30-40 stycken. Ville hitta någon som sålde ut 06 Naish Red line. Hittade småningom surftools.de som jag köpte ifrån. (ligger utanför München. Bra priser, även när man jämförde med Keppler o sport Roth. Verkade mer ordning än vad dom sistnämnda har på sina utförsäljningar. Dock dyr transport 70Euro för 3 segel ville dom först ha. Flera i shopen som pratar bättre engelska än Keppler i alla fall. Tog tid men funkade ok.
-
Frågade efter priset på en Chilli 109 + frakt och fick svar väldigt snabbt:
Hello Martin,Thank you for your inquiry.
I can give you the following offer:
F2 Chilli 107 Modell 2006, new and original packed, for 879 Euro instead of the Standard Dealer Price 1.399 Euro
Mystic boardbag 255×70, model 2007, new for 65 Euro instead of the Standard Dealer Price 79 Euro or
Mystic boardbag 250×65, model 2007, new for 59 Euro instead of the Standard Dealer Price 69 EuroThe freight for 1 board to S-41680 Göteborg SCHWEDEN including insurance costs 59 euro
There are only 1 board left on stock by F2.
All prices are additional freight and the prices are valid so long as the articles are on stock.Tomorrow I have to ask for the shipping costs for 1 board to SCHWEDEN, therefore I need the zip code and town of the delivery address.
Best regards
Eveline
P.S.: Hier könnt Ihr unserem kostenlosen WINDSURF-SILBERSEE Newsletter abonnieren.
//Martin
Logga in för att svara.