Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa Kite Cape Town ?

• Köpa Kite Cape Town ?

Publicerad av teda på 1 november, 2009 vid 17:08

Tja

Har bokat resa till Cape Town i slutet av Jan, men har endast en 12:a, gissar att jag behöver en typ 7a?

Någon som vet bra ställe där att skaffa en ny? Bör vara billigare än att köpa i Sv gissar jag. (Bor nu i Swiss, så inte så på att köpa beg i sv)

Vore jäkla chyst med lite tips, har googlat lite utan större framgång.

zeke svarade 15 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • haze

Medlem
    1 november, 2009 vid 17:25

Är billigt i Swiss annars

• teda

Medlem
    1 november, 2009 vid 17:27

Ok, de vore första grejen som är billig här .. har du några tips ?

• haze

Medlem
    1 november, 2009 vid 18:16

Det mesta är billigare i Schweiz än i Sverige tycker jag.Har adresser till massa företag men har inte tillgång till min dator förräns imorgon.

Vilket märke vill du ha?

• teda

Medlem
    1 november, 2009 vid 18:40

Jag är inte så jäkla noga med märke. Har kört några år så kanske inte en ren beginners.

Har haft Cabrinha ett tag och gillat dem, men de är ju rätt dyra. En 7a använder man ju inte var dag så priset har lite prio.

Så typ vad som helst i storleken 7 till ett rimligt pris.

(eventuellt blir vi flera som behöver så de kan behövas upp till 4st)

• zeke

Medlem
    2 november, 2009 vid 09:36
    TedA;586258 wrote:
    Tja

Har bokat resa till Cape Town i slutet av Jan, men har endast en 12:a, gissar att jag behöver en typ 7a?

Någon som vet bra ställe där att skaffa en ny? Bör vara billigare än att köpa i Sv gissar jag. (Bor nu i Swiss, så inte så på att köpa beg i sv)

Vore jäkla chyst med lite tips, har googlat lite utan större framgång.

I Tablewiew (mitt i det lilla centrumet) har du Cabrinha. De är bra att ha och göra med och priserna är något lägre än i Sverige. Du hittar också en butik som säljer Best och en som säljer North inom 100 m radie. Strax norrut i Big bay har du Slingshoot (inne i köpcentret).
    Du Har bättre pris på Slingshoot från Anders (LA Surf) än vad du kan få dem för i SA.
    För några år sedan var priserna i Tyskland (Cabrinha, Naish..)ett par tusen lägre än de i Sverige. Värt att kolla?

Hälsar
    Jens

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa Kite Cape Town ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.