Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa Kite i New York
-
Köpa Kite i New York
Publicerad av petrud på 3 mars, 2009 vid 20:09Någon som har erfarenhet att köpa Kite i New York..om det nu finns någon butik. Funderar på en ny Cabrinha men kan även tänka mig annat märke.
jonaish svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
@petrud 533292 wrote:
Någon som har erfarenhet att köpa Kite i New York..om det nu finns någon butik. Funderar på en ny Cabrinha men kan även tänka mig annat märke.
Jag har aldrig hittat ngn kitebutik på Manhattan. Skulle kunna tänka mig tänka mig om de finns någon så finns den ute vid Sandy Hook eller på Long Island…
-
dammit eklöv, we dont actually help people here at steffo.. what you doing?? you are supposed to say
”buy (put your own brand here) they are awesome (put any other brand here) are shit and even with the dollar being so high they are clearly a rip-off, like I said (put your own brand here) are awesome and much better for noobs and elites alike…
-
Hehe, frågan är bara om det är så billigt att köpa over there nu när dollarn fisit iväg.
-
du menar när våran valuta sjukit som en sten… Fast iof samma sak…
-
Tror frågan har varit uppe tidigare. Inte så mycket billigare att handla i USA plus att du missar närheten till service och garanti!
-
@Eklov 533299 wrote:
Jag har aldrig hittat ngn kitebutik på Manhattan. Skulle kunna tänka mig tänka mig om de finns någon så finns den ute vid Sandy Hook eller på Long Island…
JetSet-Pete flexar som vanligt.
-
@SamHansson 533406 wrote:
JetSet-Pete flexar som vanligt.
Haha, det var kul. Lövet är ju mer i New York än i Ä-holm.
-
@Hbgkitare 533358 wrote:
Tror frågan har varit uppe tidigare. Inte så mycket billigare att handla i USA plus att du missar närheten till service och garanti!
Tro mig, det VAR billigare när dollarn låg på 5.8! 🙂
-
@SkånePaul 533485 wrote:
Tro mig, det VAR billigare när dollarn låg på 5.8! 🙂
Men hallå! De va yuuu förra året lixom…
-
Är du där tillräckligt länge så skall du köpa den på postorder från en annan ”state” så slipper du betala VAT
-
@SkånePaul 533746 wrote:
Framgick inte det eller??
VAR…
haha, men skriv de då 😀
Logga in för att svara.