Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpa kite i Shanghai?
-
Köpa kite i Shanghai?
Publicerad av casper på 9 september, 2005 vid 21:05Nån som vet om det finns nån kiteaffär där?
rambo_johnson svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Hittat flera butiker i HK, men jag måste flyga SAS å dom kör bara på Beijing och Shanghai.
-
Hej,
Har bott i Shanghai ett år, kom hem för ett par månader sedan. Det finns några killar som kitar där, mest med flysurfer foils. De köper dessa direkt via fabriken. För övrigt finns ingen affär, garanterat. Om du vill komma i kontakt med dessa killar (och tjejer) kan du höra av dig. De träffas första onsdagen i var månad på O’malleys.
-
Min sambo är i Peking och ska även till shanghai. Finns det möjlighet att köpa direkt från fabriker nån som har erfarenhet?
-
Hej,
Jag har en del erfarenhet av att handla direkt av tillverkaren till dessa –> catapultkiteboarding.com kites utan logo. Har besökt fabriken ett flertal gånger i Xiamen. De kitesen är OK, men inte uber.
De som annars handlar direkt via fabrik har bra kontakt med de som designar kitesen och får därför lov att skeppa direkt från fabrik, inte billigare än distributionspriser. Finns i stort sett bara 3-4 tillverkare av kites, den största syr åt de flesta stora namnen. -
Svar till:
x
[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHASER HETT UT, för helvete ….
Logga in för att svara.