Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa kites från 06?

• pjoter

Medlem
    19 juli, 2009 vid 23:10

köpte du 11a eller 9an?
    11an är sjysst men 9an är världens bästa kite! 🙂

• skotten

Medlem
    20 juli, 2009 vid 07:38

ahh awesome man, well done on the new kite!!!! and dont take anything I say in here to seriously, I only do it to get the fanboys noisy

You got a great kite for the money : )

• peer

Medlem
    20 juli, 2009 vid 10:06

De blev 11an! Tror den kan vara ganska lagom att börja med. Tycker nästan det är roligare om de blåser mer så man får köra med lite mindre som en 9a eller tom. en 7a. Har testat min polares Nobile 7a och de är riktigt skoj. Snabb som farao så man får vara med!

Äsch skotten dina ord är min bibel, litar på dig fullt ut haha 🙂 Blir säkert nöjd med kiten. Nu får jag leta upp en bra bräda för ett vettigt pris och kanske försöka få tag på en 7-8-9a eller nått med..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa kites från 06?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.