Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › köpa lite beg kites?
-
köpa lite beg kites?
Publicerad av hugeo på 22 juli, 2005 vid 13:35Har en 12a freestyle 2005, samt en wave 7 2004, en 6 freestyle 2005, EH så klart, går att göra lite paket med fone bärdor eller brunottibrädor
maila o ge ett bud
anonym-anvandare svarade 19 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Svar till:
Har en 12a freestyle 2005, samt en wave 7 2004, en 6 freestyle 2005, EH så klart, går att göra lite paket med fone bärdor eller brunottibrädor
maila o ge ett bud
[/ QUOTE ]
med tanke på hur högt ribban ligger nu på steffo och hur intresset körts i botten så kanske dom blir svårsålda -
kommer in en ny laddning RASTA kites nu juh, dags o sälja ut sina kites o bytta opp sig
-
Är sugen på en 9a. Har en slingshot fuel 13 just nu, har EH och slingshot cirka samma AR så en EH 9a fungerar som bra kompliment till min 13 nu?
-
Är nog ungefär samma. Wave 9:an är riktigt fin faktiskt, kan också rekommendera JN Primadonna 9 som är helt outstanding! Har kört båda.
-
Svar till:
Varför ändrade du dem 2 inläggen?
[/ QUOTE ]
för han e en jevla snorunge!
lite mycket av dom nu tyvärr… -
Först skrev han på mitt svar till AKA Kalle, ”Du kan väl inte åka” det som är ändrat till ”ja” nu, sen när jag bad om förklaring kom följande, ”airborne delar väl bara ut kites o brädor till klåpare” det som är ändrat till ”mmm, som jag sa” nu.
Kan jag få en förklaring Mattias?? Vi har väl aldrig träffats, så hur vet du det om mig?
-
det är för att mattias föräldrar är syskon,
han växte upp under en massa el-ledningar och tror han är bestyckad som mr diggler himself (dvs J.Holmes).Därtill är han bästis med ni vet vem och seglar åt tablas. Vem vet, kanske har han fått storhetsvansinne
-
Svar till:
Är sugen på en 9a. Har en slingshot fuel 13 just nu, har EH och slingshot cirka samma AR så en EH 9a fungerar som bra kompliment till min 13 nu?
[/ QUOTE ]
9an funkar bra, har en sån, ca 4papp med splajs ny bom linor
Logga in för att svara.